lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 17 november 2008 18:15

Har gått runt i mjukiskläder hela dagen idag, läst ut en bok (för bra för att dö) den var verkligen bra, lite kort bara xD man blev nästan förbannad när man läser den!! :P. Annars så har jag väl degat framför TV:n med en varm vetekudde på magen samtidigt som jag tittar på Häggis xD.

Pallade inte åka till stallet idag, är skönt att bara vara hemma ibland, nästan alla säger att det är så avslappnande att vara i stallet, men ibland tycker jag att det är hopplöst, alla ropar och skriker på mig hela tiden, det är väl skönt att folket vet att dom kan lita på mig, men ibland blir det för mycket, speciellt på mådagar...:S Usch vad jag gnäller...

Imorgon kommer Anna och Jane!!! xDxDxD tyvärr så stannar dom bara över natten men det är bättre än ingenting :p

Puuss
Lyckopiller<3

Har ju glömt att säga att det är Atte som har guldborsten under november :D:D

Av Elin - 16 november 2008 20:00

Fredag: Stod på älvsjömässan hela dagen sedan hem en snabbis med Kajsa för at kissa haha sedan direkt till kista centrum där vi mötte Verro och Richard, Kajsa och jag åt på burger king :D och det var en jättekul snubbe som skrattade åt oss hihi så här gick det till:
Kajsa och jag stod i matkön (jag bakom honom).
Jag: Vi tar väl det där bordet?? *pekade på ett två mans bord*.
Kajsa: JA, då kan vi låssas som vi är på dejt.
Jag: Ja, och hålla varandra i händerna!
Snubben började fnissa lite.
Kajsa: Han skrattar åt oss Elin!
Snubben hörde allt och började skratta ännu mera.
Jag: Han tycker vi är roliga! 
Snubben sa något till oss som vi inte uppfattade och sedan var det våran tur att beställa, det var skitkul!! hahahaha xD.
Sedan gick vi till bion och kollade på kärlek 3000, som verro sa en dålig film men bra sällskap xD. Sen fick  jag skjuts hem och gick och lade mig.


Kajsa dricker cola xD


Haha nära och bra xD nä skojja


MAMMA MIA!!!!!


Lördag: Vaknade av att jag hade världens mensvärk så jag kunde tyvärr inte vara men på älvsjömässan :(, men jag hjälpte till lite med att vika lite mappar haha du vet vad jag menar erika xD. Mådde sådär hela dagen, frammåt 5 så kom mormor och morfar (en timme för tidigt dock men men xD). Jag fick paket, och mycket skratt, det var najjs!!! <33

Söndag: Har typ sovit och kollat på tv hela dagen, har haft skitont idag så...ja nu sitter jag här hoppas att jag kommer till skolan på tisdag!!!! älskar faktiskt att vara i skolan, det låter sjukt men jag har en sån härlig klass och har så härliga lärare hihi. <333

Puusss
Lyckopiller <3

Av Elin - 13 november 2008 20:45

Depp, depp och så liiite lyckopiller!

Jag vet inte vad det är med mig, jag har typ varit deppig i hela mitt 17åriga liv (ca en vecka alltså xD). Jag typ ligger och gråter utan andledning och massa annat, jag vill prata med någon men ändå inte!! :S.

Onsdag: Hade skitont i ryggen men red iallafall, det gick väl bra förutom att jag höll på att svimma på Eloge den fine för jag hade så onte i ryggen, Annars så har väl dagen flytit på.......tror jag......

Torsdag: Har stått på jävla Älvsjömässan hela dagen, det var jobbigt som fan så nu har jag skitont i ryggen...När jag hade ätit middag och när mamma kom hwm så åkte jag till stallet och pussade lite på hästarna där, jag blev väl på lite bättre humör men när jag kom hem så blev det depp igen!!

Jag ber om ursäkt om jag har varit "konstig" mot någon, men nu vet kanske varför...

Nu ska jag gå och äta prinsesstårta mumsi!! xD

Puss
Lyckopiller <3 (eller inte)

Av Elin - 11 november 2008 19:30


Måndag: Sov till halv 11 ca och sedan satt jag framför datan till 1, då åkte jag till tandläkeren och borrade lite, läbbit värre :P efter det så åkte jag till stallet och jobbade, mitt lilla jobb som täckesansvarig har ju börjat nu xD. Kom hem vid halv 10 kanske och dushade sedan åt jag, sen gick jag och lade mig xD.

Tisdag: skola idag :( en slapp men ändå jobbig dag, efter skolan så åkte jag, Sara och Erika till tenstas bibbla för att lämna tillbaka böcker sedan till vällingby för att handla godis till Älvsjömässan, skippade stallet idag, pallade inte...:S.
Nu har jag typ ätit och ska äta lite till snart haha Bella har nog smittat av sig på mig, är ju hungrig jämt nu för tiden xD.

bye love
Lyckopiller <3



Min kvinnliga sida:

[x] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[x] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[  ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[  ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present?
[  ] Gjort någonting romantiskt på egen hand?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
[x] Bakat åt dig själv?


Min manliga sida:
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? (glömt att ringa, jag struntar inte i mina kompisar!)
[x] Skött grillen under en grillfest?
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ] Läst ett nummer av Slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst Nick Hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[x] Skrikit "kom igen nu killar" på en fotbollsplan?
[ ] Tävlat i att dricka öl?

Kvinnligt: 19
Manligt: 15

Hihi rätt så lika faktiskt xD


Av Elin - 9 november 2008 18:15

Idag gick jag upp vid 09:00 och åkte till stallet så jag var där vid 10...väntade på att Camilla skulle bli klar med ponnylekis och sedan satte vi oss i klubbis och gick igenom proven till skötkursen, vid 11 så kom Becka och vi pratade lite sedan vid 12 så Ledde vi varsitt barn på handikappslektionen och vi känade 200 spånn!!!! fett nice xD har typ inga pengar annars, vet inte vart dom har tagit vägen :P....

Vid 13:30 när vi hade ätit så hade vi tre skötkurs jag rättade prov hela tiden, fan nu ska jag aldrig klaga på lärarna att dom är sega och inte kan rätta, dom sista proven så gick det segt och kändes som om jag rättade fel hela tiden :P men alla blev godkända, dom var så duktiga alla barnen!!

Fick skjuts av Beckas pappa och jag duschade och satte igång att laga mat xD. Nu har pappa och jag precis ätit och snart ska jag upp och hålla honom sällskap.

Syns imorgon kanske då ska jag till tandläkaren :S :S :S blääääääääää.

Puusss love
Lyckopiller <3

Titta vilken gullig bild jag hittade på Ella och Sture från familjedagen den 6 Juni 07 xD

Av Elin - 8 november 2008 18:00

Fan vad nice med helg!! hihi...

Fredag: Var i skolan, deppig som fan, Cicci och jag pratade lite påväg hem, det kändes skönt älskar dig gumman <333

På kvällen vid 5 så kom Hanna Banana och Fridutt, dom hjälpte till lite med förberedelserna och vid 6 så kom resten, ett glatt och härligt gäng var vi haha...Vi satt och prata, åt mm sedan kollade vi lite på Idol och Just like heaven, den var bra xD.

När filmen var slut vid halv 12 så åkte alla hem och jag gick och lade mig :P.

Lördag: Var i stallet vid 12 och haede forumteater typ, det var kul!! Vid 2 så hämtade mamma mig och vi åkte och köpte en tårta för att farmor och farfar och kussarna skulle komma, fick två privetlektioner i ridning Jippi!!!!!! xD och en tröja!!!

Nyss fixade jag lite bilder på Castor och satte upp på väggen och snart ska jag äta...

Imorgon ska jag typ vara i stallet hela dagen typ hihi har sista skötkursen xD

puss
Lyckopiller <3

Av Elin - 6 november 2008 21:45

Onsdag: Kom till skolan alla grattade öppnade presenterna från kompisarna :D Tack allihoppa!!!!!!!!

Hade en helt vanlig dag (Sofie fick en son!!!! Jippie hihi!!!). På friendsmötet så sjöng alla och det var Ingrids fel!!! eller hur Erika?? hihi

När jag kom hem så åt jag med familjen och öppnade presenter...fick mycket bra!!! Sedan skjutsade mamma mig till stallet och när vi satt på hästarna så sjöng dom för mig hihi det var kul :P

Åsa tyckte att 17 år var gammalt så jag blev tydligen en gammal kärring igår haha, Åsa du är underbar <3

Torsdag: Var i skolan hade idrott (inte bra för ryggen, speciellt inte när man ramlar i trappan efteråt :P) Efter svenskan så åkte vi till DN och Expressen(det var skutkul xDxD förutom att man var tvugen att springa som en galning till tåget påväg hem, men det är en annan femma :P)

När jag kom hem så åt jag sedan åkte jag till stallet, det visade sig att eloge hade blivigt halt under natten eftersom han är bakskygg och fått panik när han fastnade i täcket :(:(:( hopps bara att han blir bra snart!!!!

Nu ska jag dricka te sedan gå och lägga mig...ska ha fest imorgon :D

Gonatt
Lyckopiller <3

Av Elin - 5 november 2008 07:15

DANCING QEEN YOUNG AND SWEET ONLY SEVENTEEN!!!!!!!!!!! hihi jippi!!!!


(Dom som vill ringa och gratta mig får ringa på mobilen eller messa, är i stallet och rider hela kvällen :P)


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards