lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 4 november 2008 18:45

Jag blir galen på den där jävla ohyfsade ponnyn Donna!!!!! varje tisdag som jag kommer till skolan så är jag nästan alltid mörbultat eftersom hon har sparkat eller bitit mig eller liknande!!! Så idag har jag asont i ryggen!!!

Jag skulle egentligen åka till stallet idag men jag struntade i det för att jag orkade inte åka buss dit och sen för att Sara och jag var tvugna att stanna kvar i skolan för att jobba på våran naturuppg. BOOORING!!!! (Fast det slutade med att jag, Sara, Tina, Ingrid och Randi satt och pratade och skrattade fan vad härliga dom är<333).

Sara och jag tog 1701 tåget hem så jag kom  hem vid 1715 och satte mig direkt vid matbordet, fan vad hungrig jag var...och ja, nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag är inne på facebook :P...ska titta på house ikväll jippie xDxD.

PS.jag fyller år imorgon :P....17 år för dom som inte visste :P.

bye bye

puss
Lyckopiller <3

Donna till vänster och Atte till höger :P Vem är finast???

Av Elin - 3 november 2008 22:15

Oj vilken dag!!

Idag gick jag upp vid typ 11 och var ändå jättetrött...somnade inte förs 3 :S....jag tänker fan för mycket när jag ska sova...blir både ledsen och glad ibland...

Har varit i stallet och jobbar idag jobbigt men kul :P.

Nu måste jag sova

puuss
Lyckopiller <3

Av Elin - 2 november 2008 15:00

Fredag: Typ gick upp vid 10, började städa sedan åkte mamma och jag och handlade hela dagen. På kvällen så mötte jag Lisa vid spånga station sedan när Martina och Angelica hade kommit så bar det iväg in till stan, vi käkade middag på någon kinaresturang och satt och pratade till Ca.21:00, det var kul att träffa alla igen xD.


<333333 Vi sju, dock så kom inte två av dom :(

Lördag: OMG vilken jobbig men kul dag!! 

Dagen började med att väckarklockan ringde vid 06:00 :S, gick upp drack te och åt frukost sedan fick jag skjuts av mamma till stallet, skulle vara där vid 7 halv 8 så...Det var lokaltävling hela dagen på ponny och jag tycker faktiskt att det gick väldigt bra för oss i VRS :D. 

När mamma hämtade mig vid kanske 3 halv 4 så åkte vi och handlade sedan hem. Vid 6 så kom Bergströms och Nordlanders för att fira mig eftersom att jag inte är hemma på Onsdag när gag egentligen fyyller år :P. (Fick en Mamma Mia! bok och presentkort på HM!!! xD)

Söndag: Idag har jag typ inte gjort så mycket suttit framför TV:n hela dagen och kollat på repriser :P. Snart ska jag upp och klä på mig lite bättre kläder (åtminstonde borsta håret :P) för Fillan kommer snart <33 =D=D=D. Syns kanske ikväll.

puuss
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards