lyckopillerelin

Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 9 januari 2009 19:15

Hejsan hoppsan!

Idag har jag kollat på Mamma mia innan jag åkte till skolan en snabbis, Masoud hjälpte mig lite med naturen så det kommer säkert lösa sig ^^. När jag kom hem så tittade jag ännu lite mera på TV och sedan var det middag, efter det så gick jag ner på datan och gjorde klart det sisa på samuppgiften så nu är det klart! äntligen xD.

Nu sitter jag här och chattar med Erika och är jätteflummig titta vad hon skriver den lilla muppen!! :O xD




Nu ska jag nog gå upp och kolla på lets dance xD

pöss
Lyckopiller <3

Av Elin - 8 januari 2009 11:00

Gick upp vid 10, tittade på mamma mia, sedan till skolan (dock så kom jag en halvtimme försent för jag tog fel på tiden men jag fick vänta på Maria ändå :P) Ingird och Tina satte igång och mobbade mig direkt :P haha nä skojja dom är så roliga xD.

Vid 14 så gjorde jag muntligtförhör med Maria, och ja vad ska man säga om det? det gick väl sådär-fick precis G det var väl skönt, men hon var säkert inte nöjd ändå menmen nu är det avklarat iallafall xD. När jag var klar runt 15 så åkte jag hem och tittade på TV och lagade middag. Efter middagen satt jag och pluggade med pappas hjälp till 2030 då slutade jag och tänkte att jag kunde göra dom sista frågorna imogon.

Satt framför datorn till 22 och då gick jag upp och drack te och tittade på TV sedan sängen xD

love
Lyckopiller <3

Av Elin - 7 januari 2009 22:15

Idag ringde jag solhemsskolan och nu har jag en praktikplats!!!! =D rektorn ska presentera mig på måndag för min handledare...hoppas bara att skolan tycker det är ok....men iaf.....jar typ ugglat framför datan och TV:n hela dagen (förutom typ 1H då jag pluggade lite xD).

Eftr middagen vid 5 så skjutsade mamma mig till stallet och vid 20 så red jag, alla hästar var typ hyberpigge eftrsom att det är så kallt, och jag var påväg att hoppa av redan i början för jag hade så ont i axeln och då orkade jag inte hålla Eloge, men efter ett tag så blev det bättre och jag red hela lektionen.

Nu har jag kommit hem och ska duscha sedan dricka lite Te sedan sova....

så gonatt

puuss
Lyckopiller <3

Av Elin - 7 januari 2009 11:00



OBS- det är bara ett preliminärt schema!

Av Elin - 6 januari 2009 20:15

Gick upp vid 1030 åt frukost tittade lite på TV sedan var det lunch xD. Mamma lämnade av mig i stallet vad 14 och jag tittade lite på en kompis som red privat innan mig sedan gjorde jag i ordning Eloge och jag satt upp och red ett pass en timme, det gick skitbra!!!! han var jätteduktig lille skiten xD.

Vid 5 kom mamma och hämtade mig och jag duschade och sedan var det middag, nu har jag kollat lite på TV och så sitter jag här xD.

Imorgon ska jag till solhemsskolan och kolla praktikplats HOPPAS att det funkar!! annars så får jag panik :S.

Ses puuss

Lyckopiller <3

Av Elin - 5 januari 2009 12:00

Fillan komm över vid 10 och så pratade vi, haha vi ritade oxå ^^ vid ca 12 så gick hon och mamma och jag åkte in till stan och sedan till bromma för att handla.

När vi kom hem så tittade jag lite på TV sedan skjutsade mamma mig till stallet, var där ÄNTLIGEN och fan vad jag garva! hahahahaha. ^^.  kom hem vcid 2030 och duschade och åt, sedan tittade jag lite till pa TV sedan sängen fast jag och Erika messade typ till 1 ^^ haha så plugade jag lite ^^.

Av Elin - 4 januari 2009 21:00

idag har det varit en trååk söndag, gick upp vid 11, tittade på TV medans mamma,pappa och Pelle åkte till tippen, jag hade ingen lust att följa med, när dom kom hem så åkte mamma och pappa till norrviken och åkte skridskor och jag satt fortfarande hemma och ugglade framför TV:n xD. Så har typ suttit framför TV:n och datan hela dagen :P.

Bye syns kanske imorgon då ska jag äntligen till stallet!!! lööööv <3<3<3

Pusselipuss
Lyckopiller

:P

Av Elin - 3 januari 2009 19:00

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jupp

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade något :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja =D

4. Dog någon som stod dig nära?
nää

5. Vilka länder besökte du?
sverige :P

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
någonting finns det väl

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
24-28 juni,28-31 juli, 1-2 augusti, 27-28 september, 18-19 oktober, 22-23 november, 20 december

8. Vad var din största framgång 2008?
Stallet (ridningen mm)

9. Största misstaget?
OJ, många säkert

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
mm

11. Bästa köpet?
Privat ridlektion kanske :P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Pengar till mobilen, ridsaker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
STALLET!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.....tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte

18. Hur tillbringade du julen?
släckt

19. Blev du kär i år?
nja, Eloge!! <3 :P

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Många

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej....inte vad jag kommer på

23. Bästa boken du läste i år?
läst så många, kommer inte ihåg

24. Största musikaliska upptäckten?
??

25. Något du önskade dig och fick?
JAA :P

26. Något du önskade dig men inte fick?
alltid är det något :P

27. Årets bästa film?
MAMMA MIA LÄTT!!!!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i skolan, red

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns det säkert

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
mjukisbyxor, tjocktröja, jeans
31. Vad fick dig att må bra?
STALLET!!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sky i Mamma mia!

33. Vem saknade du?
ett par stycken! <3

34. De bästa nya människorna du träffade?
Många <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards