lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Elin - 8 februari 2009 19:15

Idag har jag varit i stallet och jobbat lite sen hem och degat framför datan hela dagen xD



Ta fram mobilen och börja! xD

Namn 7 Bella
Är han/hon kul? självklart!!!
Har du kramat personen i frågan? jupp såklart :P
Minne av personen? kören när vi var Dextrosol (hur det nu stavas) galna xD


Namn 9 Cicci
Var träffades ni första gången? Skolan
Är personen viktig för dig? ABSOLUT!!!!!!!!!
Sista bokstaven i personens namn? a xD


namn 11 Cissi Jack
Vad betyder personen för dig? mycket
Har du sovit tillsammans med personen? nope
Personens hårfärg? haha hon ändrar ju hela tiden, men nu brunett(snart blond) xD


Namn 14 Elin Lottorin
Flicka eller pojke? flicka
Älskar du honom/henne? haha gör jag väl
Har du pratat med personen i telefonen? jupps


Namn 15 Ella
Hur länge har ni känt varandra? vet inte riktigt, träffades i stallet
Har du kysst honom/henne? haha nää
Kan du berätta hemligheter för personen? kan jag väl :)



Namn 16 Ellen Pettersson
Är hon/han vacker? jupp
Känner du honom/henne bra? både jag och nej xD
Är han/hon upptagen? nupp


Namn 20 Emelie
Är ni släkt? nää
Hur är han/hon till sättet? glad xD
Känner du honom/henne bra? nja


Namn 22 Emma
Har du sänt personen ett sms? jaa!
Är det en tjej? haha självklart
Går personen i samma skola? aa samma klass xD


Namn 25 Erika
Hur gammal? 17...18 iår
Bor? med bönderna (bålsta) xD
Hatar du personen? Varför skulle jag!!!?? :O


Namn 28 Fia Sahlman
Har du besökt personen? nope
Är han/hon trevlig? alltid!
Vad börjar hans/hennes namn med? S


Namn 30 Fredde
Har du kramat henne/honom? jupp
Har du sett personen full? haha nää men mamma och pappa har säkert det xD
Är personen äldre än du? haha aa typ 30 år äldre xD


Namn 33 Fröken ur HAHAHAHAHA jag döööööör xD
Är han/hon vacker? inte faan vet jag xD
Minne av personen? klockan är....haha nää vet inte xD
Har du hennes/hans msn? haha har hon msn??!! :O xDxD


Namn 35 Hanna Hedlén
Står han/hon nära dig? aa
Har du kramat personen? jaa!!
Har du varit förstjust i honom/henne? haha inte på det sättet xD


Namn 36 Hanna Smith
Beskriv med ett ord? liten xD
Bor personen i huvudstadsregionen? tror nog det xD
Har du sett honom/henne i en dröm? 


Namn 39 Ingrid
Första tanke? konstig xD
När träffade du senast personen? omprovsdagarna
Vartifrån har du fått hans/hennes nummer? schoolsoft kallas det för xD


Namn 41 Jennifer Smith
tjänst du gjort personen? tagit hand om hästen elr nått kanske xD
Har du sett personen gråta? nää
när såg du personen sist? idag tror jag...elr igår allafall xD


Namn 47 Josse
Är han/hon svensk? I think so
Har du fått några andra vänner genom personen? nope
är han/hon ful? Absolut inte!!!!


Namn 50 Katta
Personens fullständiga namn: Katarina Bromsjö
Hur många gånger har ni träffats? OJ, typ varje gång jag är i stallet
Hur gammal är personen? 26

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards