lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Elin - 18 februari 2009 22:15

Haha vilken dag det har varit xD. I skolan hade vi sammarbete med YTC hela dagen och vi höll på med genus typ, fan jag hade lessnat redan första lektionen och trodde att allt skulle vara tråkigt men det blev faktist lite roligare och roligare :P där fick jag! xD

när jag kom hem så åt jag och sedan til stallet och flummade, fan det var länge sedan jag skrattade så mycket xD Jennifer och jag vi höll på med att försöka kolla hur långt bak och hur långt fram man kunde gå i almanackan på våra mobiler och man kunde gå bak till 1971 och så kunde man gå fram till 2069! :O haha det var riktigt kul och spännande Jennifer är en superhärlig persom men ibland så är hon som en riktig blondie xD

Några av Jennifers smarta kommentarer:
1. Götteborg ÄR ett land, det vet jag för jag har flygit dit! (haha nej Jennifer det ligger i sverige)
2. Jag är säker på att februari har 25 dagar, vi kan slå vad! (haha visst vad vinner man??xD)
3. Nu vet jag när du fyller år, det kommer jag ihåg.....förra året!! ( Haha bravo jennifer :P)

På kvällen så ringde Erika och Emma mig i stallet, och gissa vad dom hade på hjärtat!!?? JO Mamma mia emsambeln var i globen på GE-galan och sjöng!! Hallå, varför satt inte jag i publigen!! fast då hade dom säkert kfått kallat på ambulans!! xD :O aja dom fottade och filmade då är jag nöjd!! :D:D tack tjejer, love <333

Åsa (ridlärare) hon är oxå väldigt rolig (eller så skrattade jag bara åt allt ikväll xD)

Några av Åsas citat:
1. Om du inte passar dig så ser jag till att du får boka tid på folktandvården! (ops, bäst att passa sig xD)
2.Släpp ned dina lååånga beeen ( haha hon kan ju nästan hypnotisera en)
3.Takten i högerskänkeln! (jajaja jag försöker jue xD)

Aja nu måste jag koka lite tevatten sedan gå och lägga mig

pöss
längtar till nästa dag som är såhär underbar, någon som kan och vill fixa det?? xD

haha kramisar
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards