lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Elin - 24 februari 2009 21:15

En sån dag.....

Gick upp vid 9:00 och gick till bussen vid 10, fast jag var så smart så påvägen till bussen så kom jag på att jag glömde busskortet haha smart jag är ibland :P. Menmen när jag hade hämtat allt så gick jag igen till bussen, kom till stallet vid 11 och kollade när dom löshoppade det var kul :P

Vid 12 så var det semmelbak och det var skitkul, alla blev gäggiga haha xD. Hanna och jag följde med frida till stallet för att hon skulle säga hej då till Samba, faan vad ledsen man blev, det slutade med att alla 3 stod och grät. Kommer att sakna henne så jävla mycket!!!!!!!! 

R.I.P Samba <33333


I allafall, när mamma och jag hade skjutsat hem Hanna så åkte vi hem och jag durschade och sedan har jag suttit och ugglat framför datan och titta vad jag hittade, Faan vad jobbigt det blev när jag såg att dom hade lagt till Castor, menmen. Caramba tyckte jag också om och Cirocci älskade Cirocco faan vad jag saknar dig!!!!!

Castor

Castor jobbade hela livet på ridskolan men fick en envis hovböld som gjorde att han fick somna in 2007 vi tackar honom och önskar lycka till på de evigt gröna ängarna.


Östertorps Caramba

Caramba var en underbart snäll liten ponny som många barn älskade att rida. Det var många som tävlade på Caramba genom åren bland andra Annie Smith och Ann Johansson. En kul grej var att Caramba hade gått så många LC och järnmärken att hon till slut kunde programmet själv och på så vis visste exakt när den ökade galoppen skulle vara. Dessvärre fick hon tas bort 2001 pgr av hälta.


Zirocco "Cirocco"

Cirocco var nog alla nybörjares favorit när han levde! han var alltid glad när någon kom och klappade på honomHan var väldigt mysig och kramgo. en riktigt bra nybörjarponny! Cirocco gick med på många lektioner och var väldigt populär i handikappsgrupper såväl som nybörjargrupper.

Menmen nu tittar jag på House see you

kraaam
Lyckopiller <3


Eloge är nästan den ända jag har kvar  älskar dig sååååå <3333

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards