lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Elin - 25 februari 2009 20:00

Gick upp vid halv 8 och gjorde frukost, vid halv 9 så var jag i Vällingby köpte lite toblerone och vid 0912 så åkte vi T-banan till centralen och när vi var där framme så mötte vi alla andra ridklubbar som skulle till strömsholm, efter en 2 timmar när Frida och jag hade mått illa lite grann så var vi framme, innan den guidade turen så gick vi in i affären och kollade vad dom hade, snacka om att man var som ett barn i en leksaksaffär :P haha men jag lät bli och köpa något. Vid 12 så fick vi en guidad rundtur och det var kul att se hästarna, guuuuuud vad fina dom var!! (a) haha alla hästar är fina utom Dondy enligt Frida och mig :P. När turen var slut så gick vi in i affären och kollade lite mera, Frida och Erica köpte lite saker, sedan var det lunch vid 13:30 sent menmen :P. köpte en hamburgare xD.



När vi hade gått på toalettbesök mm så satte vi oss i bussen och så såg alla fram emot att få stanna i Hummelsta och köpa godis!! xD Det var andra gången jag var där och det såg ut som jag kommer ihåg :P haha när man kom in så var man verkligen som man brukar säga-ett barn i en godisaffär xD tihi.

När vi kommit fram till centralen vid kanskehalv 5 så åkte vi till Vällingby och sedan tog jag bussen hem, nu har jag precis ätit middag och är skitsugen på godis xD hahahaha.


snodde denna av Erika, haha den var så kul xD

DAGENS LÅT: 
Pokemon
DAGENS SAKNAD: Eloge
DAGENS KLÄDSEL: VRS mjukisbyxor, T-shirt,  tjocktröja
DAGENS FRISYR: Knut
DAGENS PLANER: Till strömsholm, plugga, baka
DAGENS ROLIGASTE: Jag har en pojkvän på 9 år, och att jag gillar myskgubben
DAGENS BÄSTA: mycket skratt, kompisarna
DAGENS SÄMSTA: ont i axeln, dålig guide
DAGENS VÄN: Fridutt
DAGENS DRYCK: Äppeljuice
DAGENS LÄNGTAN: Att få kliva av bussen efter 2 timmars lång bussresa...
DAGENS GODIS: Alla 500 sorter i hummelsta
DAGENS KÖP: GODIS!! och mat
DAGENS SÖTNOS(AR): Hästarna, Fridutt,Karro,Erica!

Bilder kanske kommr senare :P

puussss
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards