lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Elin - 26 februari 2009 00:00

Gick upp vid halv 10 och gjorde i ordning mig sedan åkte jag till stallet och började förbereda rykttävlingen efter ett tag så kom Ellen (Petterson)är det väl bäst jag skriver så blir det förhoppningsvis inga missförstånd :P och jojjna mig vi fixade lite med priser mm och så åt Ellen lunch, vid 13 så började vi att förklara regler mm sedan en kvart senare så fick dom sätta igång och rykta eller vad dom nu ville göra :P efter en timme när tiden tog slut så började jag och Ellen att kolla på alla hästar, det blev väldigt jämnt men det var några hästar som var riktigt fina :D.

När alla som hade betalat för fika hade fikat färdigt så började jag och Ellen att städa lite smått sen var hon tvungen att åka hem så jag fixade det sista och så typ letade jag efter alla himla papper som vi hade tappart bort herregud vad stressad jag blev och vilken panik jag fick när jag väl insåg att jag inte skulle hitta dom där papprerna, menmen det löste sig tillslut :P.

Cissi och jag tittade på när Sofie, Maja och Kicki red sedan åkte jag hem, eller mamma kom och hämtade :P.

När jag kom hem så åt jag middag sean har jag typ nördat mig framför datan och TV:n, fast jag passade på satt läsa lite svenska oxå, kände mig lite duktig faktiskt :P.

Vid typ halv 12 så började mobilen att vibrera och det var Kajsa och Cicci som ringde :D:D haha vi typ pratade i en halvtimme haha dom är underbara <3.

När vi hade sagt hejdå så gick jag och borstade tänderna och nu sitter jag här och bloggar, bättre sent än aldrig eller vad brukar man säga xD.

Nu ska jag sova så jag orkar följa med Rebecka och Vivi till Vällingby imorgon.

sovgott

puss hej

Lyckopiller <3


Haha snyggingarna själva xD <3 längtar till tisdaaaaag xD

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards