lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Elin - 5 mars 2009 22:45

Idag har jag varit på OT-Center och fixat benet sedan till skolan och var där till typ halv 2 efter mycket tjat, sura miner och telefonsamtal så fick jag äntligen åka hem! orkar inte vara i skolan när alla lärare är så stressade och låter det gå ut över eleverna, då blir jag bara ännu surare och ledsnare kan man inte skita i skolan!! orkar inte mera!

När jag kom hem så lagade jag middag sedan åkte jag till stallet, red Eloge! fick fiina kommentarer av Anni hihi då blev jag glad :D stallet är verkligen mitt liv utan stallet och kompisarna som jag har där så skulle mitt liv ha varit slut för länge sen!

För att sammanställa dagen så la jag ut lite bra texter från olika låtar som är bra och passar in lite på mig vad jag tycker och tänker, kanske känner ni igen någon...? :P.



If you believe, believe in who you are
Believe with all your heart
And don't let fear and longing overtake you
Believe, the strength you have within
Will bring you back again
All you really need is to believe
Jag har hört om ett land utan tårar, 
utan sorg, utan nöd, utan strider, 
och där ingen av sjukdom mer lider 
och en gång, tänk en gång är jag där! 
Halleluja! Där fröjdas vi alla! 
Halleluja! Vart tvivel försvunnit! 
Aldrig mer skall jag stappla och falla, 
jag är framme, ja, hemma hos Gud
 
Jag ger allt
Jag ger aldrig nånsin upp
Jag ska kämpa tills jag dör
Även om det kostar allt
Tills att ingenting finns kvar
Ja i alla mina dar
För det håller genom allt
When you're down and troubled
And you need some loving care
And nothing, nothing seems going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up, even your darkest night
Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


puuss nu ska jag sova

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards