lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Elin - 15 mars 2009 23:30

Jahapp, söndag igen xD. gick upp vid 1030 typ och gjorde mig iordning för att åka till stallet, var där vid 1130 för att jobba 12, mitt barn hade avbokat fast jag ledde Brolle ändå för Erica blev sjukt stressad (vilket jag förstår, ett under att det gick bra tillslut!:P) haha menmen thats life ibland asså :P. Kollade lite på tävlingarna efter handikappen och det var kul, faan ångrade att jag inte anmälde mig, menmen för göra det till nästa gång om jag kan då xD. 

Man kan väl säga att det var stallets lilla otursdag idag haha först trillar ella av Power vilket var supersuýnd, han som gick så fint innan!!!!! tyvärr så föll hon tokit och kunde knappt gå stackaren, men det var lite intressand att man verkligen märkte att hela lektaren satt och höll andan och tänkte ramla inte av,ramla inte av haha menmen det var syynd.

Sen så fick jag ju oxå höra att stackars Frida ramla av Mon ami och bröt handleden!!:O shit vad chockad jag blev när jag hörde det!! xD menmen tur att det inte var ryggen eller nacken som hon bröt :P.

När jag kom hem vid ca 15 så duschade jag sedan så åkte jag och handlade present till min lärare xD hehe och påvägen hem så övningskörde jag lite, hehe det var roligare än vad jag trodde xD. Nu kan inte mamma gnälla allafall xD jippie!!! :D.

Ajöss nu ska jag sussa 
gonatt


ÅÅHH minnen xD tänk om det kunde bli lika varmt som det var den 6 juni 2006 xD(Attes födelsedag xD)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards