lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Elin - 18 mars 2009 23:15

En soft dag i skolan idag, kom dessvärre sent för tåget var försenat och jag fick väldigt dåligt samvete med tanle på hur Tina reagerade menmen hon skojjade bara... :). Fick bok att läsa på uppdraget så jag läste en stund sedan drog jag till stallet och blev skitstressad och insåg att jag skulle komma försent! :O jag sprang från vällngby till stallet och sedan när jag hade stressat klars så förklarade Carro så smart som hon är att klockan bara var 1430!! faan här har man stressat och nästan fått hjärtinfarkt och så är ma en timme för TIDIG!! haha ibland så är man bra dum xD. Menmen passade på att läsa lite i boken igen och sedan var det dags för jobb, mitt barn kom inte så jag satt i hörnet och tittade på (allt för lite pengar xD). 

Direkt efter handikapp så bytte jag om igen och sprang upp till vällingby igen för att möta Hanna Montana, vi shoppade lite dekoration på BR och hemköp till myskvällen (som dessvärre blev inställd) men nu är det gjort allafall! vi käkade på donken och sean åkte jag till stallet igen (den här gången tog jag bussen xD) bytte om i expressfart och sedan direkt till klubbis för stallvärdsmöte, fast jag högg in på kladdkakan direkt, haha åt upp 3 styckna (om man lägger ihop dom tre så blev det väl en halv kladdkaka xD) gissa om jag var mätt sen xDxD men gott var det minnsan xD.

Efter det så väntade jag bara på att klockan skulle bli 20 så jag kunde få rida, Elogen var superfiin idag *stolt* fast shit vilken jobbig lektion!! :O xD.

Nu sitter jag ar och ska snart släcka, hoppas att det blir spinning imorgon är taggad haha nu ska jag tamejfaan få benmuskler och bra kondition xD haha.

pöss

Av Elin - 18 mars 2009 10:45

Igårkväll när jag skulle blogga så dampa internet så det asängdes av mitt i allt menmen.

Skola och grattade mats som fyllde 50år hehe han fick en present av mig xD. Efter skolan så följde Cicci medmig till vårdcentralen en snabbis och sedan åkte vi hem till mig för att äta middag och vidare till stan där vi skulle kolla på musikal med klassen De tre musketörerna hette den och den var skiiiiitbraaaa!! ska försöka få med familjen dit och kolla på den, hoppas det går xD.



När jag kom hem så dracka jag te sedan gick jag och lade mig xD

Chaplin RIP kommer skana dig otroligt mycket!! <3 allting går så fort jag hänger inte med :(

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards