lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Elin - 22 mars 2009 23:30

Jahapp, det första jag lyckades göra var att försova mig :O!? menmen det gick ändå, var i stallet ca halv 12, gjorde iordning Kelly och ledde i ca en halvtimme för mitt barn var på dåligt humör, gick in med hästen igen och sedan lyckades jag komma till kafeterian i värsta ruchen (stavning?) :P hehe det var inte meningen att jag skulle stå där men när alla kom från tantdressyren och ville ha kaffe och kaka så blev det stressigt när vi insåg att kaffet var HELT slut, mackorna var HELT slut och kaffemuggarna var HELT slut, panik blev det då så stackars Camilla fick cykla till vällingby för att handla det som fattades och sedan kom vi i fas igen hehe. Då åkte jag hem :P.

Pallade inte övningsköra idag så jag skippade det, kom hem och gjorde ingenting. Vid 18 så kom Nordlanders och käkade god middago och efterrätt trevligt trevligt ^^. Vid kvart i 9 så gick dom och jag satte mig i soffan beredd med kudde och dosan i högsta hugg för vid 9 började BECK!! jippi xD tyvärr sista filmen menmen, undra vad som börjar nu på söndagskvällar...hmm ^^.

Imorgon är jag ledig som vanligt och ska försöka att träna lite hehe får se hur det går (a) aja värt ett försök iaf :P.

Nu ska jag sova
gonatt puss

Av Elin - 22 mars 2009 00:00

Dumhets-testet

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
() du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
() det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
() du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
() du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
() folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
(x) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
() du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa:17!! :O haha xD

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards