lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Elin - 22 april 2009 21:30

Jag sitter här och känner att jag måste skriva av mig lite varför jag mår så piss!! Det är egentligen ingenting allvarligt som har hänt men det är så många småsaker så det blir så jävla jobbigt!

Jag hatar jävla piss skolan för tillfället, det känns som om alla lärare tar mig oseriöst, dom bara ignorerar och skrattar åt mig, kompisarna fliker in med kommentarer, jag tar på mig mycket och missar mycket pgr alla läkarbesök nu, då får jag panik och tror att jag ska få IG i alla ämnen som jag missar....jag hoppar av skitskolan nu och börjar jobba heltid i stallet istället!!

Innerst inne så menar jag inte det jag skrev nu men för tillfället så känns det så himla onödigt att åka dit, bli hånad sedan hem...

Tur att jag har stallet, där är man omtyckt åtminstånde (hoppas jag :P), det är så härligt att vara där och pussa på hästarna vara med kompisarna och bara njuta och tänka på annat, hemma går det heller inte att vara där är det bara tjat och gnat...slutar med att jag låser in mig på rummet och gråter.

jag gråter vart jag än är men ändå:P

Idag har jag iallafall varit hemma, kunde knappt andas nr jag gick upp så jag sjukanmälde mig och fortsatte sova, hade ändå knappt orkat vara i skolan ändå...

nu ska jag kolla vidare på bloggar och FB

Ciao

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards