lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Elin - 25 april 2009 23:00

Lördag idag- gick upp vid halv 9, familjen åkte till farmor och farfar, pappa hämtade hojjen och vi andra tre fortsatte till.....ja bara för det så kommer jag inte ihåg vad det hette, men någonstans söder om sthlm där Pelle skulle dömma match och sedan fortsatte jag och mams till barkarby outlet, köpte presenter, bytte lite saker sedan hem. Åt lunch, proppade i mig pannkakor, gott! sedan åkte mamma och jag till vällingby ^^ köpte lite godis mm. 


När vi kom hem så var det inge mera åk, då stannade jag hemma, satte mig i solen och läste, åt godis och njöt av värmen...tills humlerna kom och ville ha min cider! Då sprang jag!! xD.


under kvällen så har jag typ nördat mig framför TV:n och datan och snart så är det väl sängdags tror jag.


Se you!

Av Elin - 25 april 2009 00:15

Dagen har ägnats åt att städa, storstädade hela mitt rum och sen har jag typ tittat på TV och nördat mig framför datan...


På kvällen så mötte jag Lisa med hennes mamma så åkte vi till oscarsteatern och mötte Lisar bror, där kollade vi på My fair lady med Helen Sjöholm, Tommy Körberg och Jan Malmsjö!! den var hur bra som helst, jag skrattade vissa gånger så jag grät xD. Härligt att få skratta lite ^^. Tyvärr (ett stort tyvärr) var att Körberg var sjuk :(:( jag som såg så fram emot att få se honom live med Helen, menmen han som spelade Higgins var superbra ändå så det gjorde inte så mycket!!



Nu är klockan mycket och jag får bara sova till 9 imorgon så ska nog släcka


ses



looooove!!!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards