lyckopillerelin

Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 19 april 2009 22:00

Idag så har det väl inte hänt så mycket, jobbade i stallet idag och fan vilket röj det var! Det var ju BP-AIK på grimsta ip som ligger precisvid stallet, vi gick en promenad förbi ängarna med handikappslektionen och redan vid halv 1 på dagen så var det fulla AIKfan hehe fan vile bara gå och slå ner dom haha. Vi fick se ett par fina polishästar oxå, en rymde haha inte ens polisen kunde hålla koll på sina hästar, fy skäms!

När jag kom hem så färgade jag håret sedan har jag typ pluggat.

Nu ska jag sova är supertrött
gonatt <3

Av Elin - 18 april 2009 22:30

Idag sov jag till 11 ^^ sköönt, behövdes :P. Annars så har det typ inte hänt så mycket, har mest suttit framför datan eller TV:n och slappat....

Såg nu innan jag loggade in att den tredje änglargårdsfilmen ska komma ut snart, den ska jag lugnt se, kanske får med mig Cicci eller Kajsa :P

Nu ska jag sova, imorgon är det stallet som gäller...det är derbymatch så vettefan hur det kommer att sluta, men det blir säkert bra dom har ju vakter xD.

Ses pöss

Av Elin - 17 april 2009 22:30

jahapp, skola var på dåligt humör och ledsen...

När jag kom hem så typ satte jag mig framför TV:n och gjorde fritidskunskapen, snart klar med den. Annars så har jag väl inte gjort så mycket, umgicks med familjen nu ikväll och är skittrött...skönt med sovmorgon imorgon! :D

gonatt

skäms för denna bild, menmen har man en så dålig kamera så har man :(

Av Elin - 16 april 2009 23:30

Dagen började med jojjotest på idrotten, gick väl sådär, blir så öm i foten när jag springer...Mats pratade med mig..vet inte vad som hände men började nästan gråta för att han brydde sig hehe elr nått vet inte...allmänt depp på idrotten iaf.


Åkte till spånga och hälsade på Maria i gamla skolan, haha hon får mig ALLTID på bättre humör, fan vad man garvar när man är med henne xD.


När jag hae hängt där en timme typ så åkte jag hem, satte mig framför TV:n och datan :P.


Sedan lagade jag middag och när mami kom hem åkte vi till stallet. 


När jag kom fick jag reda på att vi skulle rida ut hela lektionen!!! jag blev arg utan anledning och typ hade gråten i halsen, fick typ panik! skulle jag avboka bara sådär inte ens en halvtimme innan lektionen elr vågar jag testa och rida ut? Slutade med att jag testade, som tur var så fick jag rida bakom Annie och hon hade stenkoll på mig(kändes det som ^^). Jag kände mig verkligen säker på hästryggen bakom henne!! Så om jag fortsätter att rida ut mera med Annie så kanske min lilla(stora who knows) fobi försvinner för eller senare :P. Stolt att jag vågade iaf, fan vd löjlig jag är asså menmen.


När jag kom hem så durschade jag och satte mig framför TV:n.


Nää jag tror nog att jag ska börja tänka på refrängen, att släcka lampan och sova...?


jag tror det va xD


puss gonatt

Av Elin - 15 april 2009 23:30

Åkte till skolan, hade en lektion sedan sulutade vi, kändes lite onödigt menmen skönt iaf :P. 

Åkte hem en snabbis och fixade mat och så sedan gick jag ner till Fillan en sväng för att höra hur hon mådde och hur USAresan hade varit :P. kul att träffa henne igen, saknade henne <3.

sedan gick jag till svandammen och mötte Hanna montana där, vi hade sällskap på bussen och hon hoppade av lite tidigare och jag fortsatte min resa till vällingby :P. där så mötte jag Freja och vi åkte gemensamt till stallet för att hon skulle jobba (jag höll sällskap, om jag inte får betalt dvs :Psåfall jobbade jag oxå :P). Menmen. när jag hade ätit så hade vi stallvärdsmöte, vi blev fotograferade! hoppas att det blev något bra kort på mig och alla vi stallvärdar xD.

Vid 7 så red jag för min vanliga grupp skulle rida ut med Åsa och jag absolut totaltvägrar att rida ut i mörkret efter den gången som jag satt och grät på hästen av panik! Så åsa har börjat lära sig att jag inte följer med så jag fick rida i gruppen innan, dressyr på Eloge! det gick bra efter en stund ahn var jättefin! Mamma tog lite kort med en CP-kamera som hon lånade från jobbet och fan jag sitter ju som en hösäck på hästen! :O vad är det här!? :O xD. Så nu ska jag bestämma mig för att sitta rakt och titta framåt xD smart va!? xD.

Nu ska jag sova....

pöss

Av Elin - 14 april 2009 23:15

Första dagen i skolan efter lovet, och det var inte så ansträngande hade ped ledarskap på morgonen, sedan slutade vi :P. Åt lunch i skolan och sen så fick Tina sin present ^^ hon blev så glad så xD.

När jag kom hem så tittade jag lite på TV sedan pluggade jag lite granna...

Ska upp tidigt imorgon så nu ska jag sussa

pöss <3

Av Elin - 13 april 2009 22:45

Jahapp så var det skola imorgon då :( jag känner mig inte ett dugg stressad *ironisk* lovade Mats att Erika och jag skulle göra afficher som ska vara uppsatta imorgon, har vi gjort det? nej. Kom på att jag har en inlämning tills imorgon som jag inte änns har börjat på för att jag glömde blocket i skåpet och sen att jag inte är hemma på kvällarna, menmen det får gå!

Men nu till dagen, gick upp vid 11 och åt brunch, åkte till stallet för att kolla lite på tävlingen tyckte att det gick bra för alla VRSare, var nöjda!! :P.

Kom hem vid 17 durschade, åt middag och sedan har jag typ slappat framför TV:n hela kvällen...

nu ska jag sova så jag orkar med skolan imorgon
puss

Bilder från graninge

































Av Elin - 13 april 2009 01:15

Kom precis hem från graninge, det blev ändringar i schemat så vi åkte hem idag istället :P.


Har varit härliga dagar i graninge med sol och snö :D har typ åkt pulka och solat hela tiden xD. Biler kommer säkert imorgon orkar inte ladda upp några nu...imorgon ska jag också till stallet och kolla när våra fina VRS ekipage tävlar i påsktävlingen! hejjahejja xD


Idag fyller oxå Erika 18 år!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!


pöss nu ska jag sova <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards