lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Elin - 15 maj 2009 22:45

Men nu börjar besvikelsen koka över...är besviken på skolan,lärarna,kompisarna men mest av allt på MIG!! Hur fan kunde jag låta det gå såhär långt, varför är jag så feg!? Eller är det FÖR snäll jag är? Har bestämt mig att jag ska försöka reda ut allt så det får ett slut....om jasg inte bangar! Det är så jävla skönt att jag åtminstånde har några som jag kan lita på och som jag vet alltid kommer att finnas där för mig!!


till dagen då.

Var i skolan på förmiddagen och lyssnade på projektredovisningar-det var superbra redovisningar och nu är jag verkligen peppad för projektet det kommer bli kalasbra det här hoppas jag :D. När vi hade slutat så åkte jag,Berra,Kajsa och Cicci till Kista för att handla cigg och godis vi passade även på att chilla lite på trappan på torget i solen hehe. Sedan så gick vi för att möta Sara och Verro som kom med bussen, Cicci och Berra åkte tillbaka till skolan för dom hade historia medans vi andra stannade kvar i Kista och kollade runt på Gina lite medans vi väntade på Bella, vi kollade runt lite mera sedan gick vi mot bussarna mm, dom åkte till stan och jag åkte hem. Fan att jag inte följde med på rix fm festival-hade ju velat se Sarah jue xD menmen thats life.

Var hemma under kvällen och chillade med the family såg lite på tV och nu sitter jag här...imorgon fyller farfar 80 år så ska vara hos farmor och farfar hela dagen...

ses 
xoxo xD<3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards