lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Elin - 16 maj 2009 23:45

Gick upp vid 11 gjorde mig i ordning sedan åkte vi till farmor och farfar för att fixa för farfars 80-årsfest, Trillingarna kom, kära kusinen Terje med familj och sedan kom lite sysslingar mm. trevligt var det iaf :D. En solig dag med härlig gemenskap vid poolen xD.

På kvällen när vi kom hem så gjorde jag typ ingenting....nu sitter jag här och tittar på Eurovision song contest och det går inte bra för sverige, men det går bättre än dom senaste åren iaf, det är bra :P.

Jag tycker faktiskt att norge är bra och han är ju så snygg oxå!! :O hehe egentligen så behöver man nog inte sitta uppe och titta hur det går för man vet nästan säkert nu att norge kommer att vinna :P.


Pöss gonatt

Den här drogar jag nu fan den ska ju vinna!!!! <333 

Av Elin - 16 maj 2009 22:45

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?
Vi ska väl gå på stockholms horse show som förra året va..?:P <3

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha x)<3


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Haha sjunger sarah då :P

Vilket sms blev du mest berörd av?
Kommit hem än..? :P <3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej vad bra :) <3

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hehe du e ju rolig du ^^ x) <3

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Härligt :)

Vad vill du höra mest av allt?
Jaha vad nice :P xD <3

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Haha ja man kan inte göra allt roligt :P haha xD <3

Din romantiska replik?
Kristi!?? :P <3

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Usch....Ja gör typ läxor :S x) <3

Vad kommer du att säga innan du dör?
Näringskemi x) Ska typ skriva en massa texter om olika things :) ligger lite efter "/ <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards