lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Elin - 18 maj 2009 23:00

Gick upp vid halv 11, åt frukost sammtidigt som jag tittade på TV och hade datorn i knät ^^. Gjorde väl inte så mycket mera hemma, planerade att jag skulle plugga och städa rummet-men blev det så? nej hehe oooops xD.

Vid 4 skjutsade mamma mig till stallet, pratade med Annie om strömsholm...
Så nu fick jag lite mera att tänka på(den här gången var det bara positivt). Vet inte hur det blir, kanske hoppar av didaktus och börjar på strömshol istället, eller går kvar det 3:dje året på Didaktus sedan strömsholm och sen kanske förskollärare....aja vi får se men det lutar åt att gå kvar fast har inte bestämt mig.

Var som sagt i stallet hela kvällen, jobbade som stallvärd och sedan så kollade jag på lite ridlektioner ^^.

Nu har jag kollat lite på pretty woman, haha alltid lika bra xD.

Får se hur länge jag står ut i skolan imorgon då, har elevråd en timme innan vi börjar för dagen HATA!!! Funtar nästan på att lägga av, hellre friends än elevråd, aja...

pöss see you <3

Av Elin - 18 maj 2009 14:30

Av Elin - 18 maj 2009 11:30

Jag hatar mig själv för jag är så feg! Jag får ångest av att tänka på det och jag jag vet inte vad jag ska göra! Är den vid sånna här tillfällen som man ska be till gud och hoppas att han fixar allt så allt blir bra igen? När man själv har gett upp och när till och med den personen som man ska lita mest på trycker ner än...guuud  jag får panik, nästan alla tycker att jag ska prata med personerna som gör mig illa och be dom sluta, dom tror det är så lätt!! Det är inte bara att gå fram och säga vad man tycker, man sårar ju dom personerna oxå och då mår jag oxå dåligt, det är väl klart!? När man säger så till personer som man älskar man vill ju inte att dom mår dåligt! 

Nej, nog med svammel om mig!

bye <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards