lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Elin - 20 maj 2009 23:15

Japp slut på onsdagen då....eller om typ 45 min iaf xD. Dagen har varit okej, men mycket jobbigt att tänka på...allt löste sig tillslut(hoppas jag) och kan nog somna ganska gott inatt...Var i skolan hade lite lektioner sedan friendsmöte och så pratade jag lite med Tina sedan åkte jag hem. 

Kollade lite på TV :P vid halv 3 så skjutsade mamma mig till stallet-jobbade ledde lilla skitpower xD hehe. Sedan direkt USEKmöte pratade mest om HT-terminsplanering och jag tycker att vi kom på en hel del roliga saker till barnen sen :P hehe.

Sedan så höll jag Hanna Banana lite sällskap när hon jobbade och sen var klocksn riddags, red Halla och det är så SJUKT roligt att rida henne!!!!!! Kan inte beskriva hur roligt det är :D:D hehe. Man får lixom kämpa och så går hon jättefint direkt nästan :O hehe lite annat än att sitta på Eloge-han är oxå superfiiin men han är så välutbildad så han gör typ allt man ber honom att göra :P.

Nu har jag pratat med mamma och hon följer med till strömsholm imorgon! JIPPIE faan vad nervös jag kommer att vara när det kanske är min tur sen :S hehe menmen thats life xD.

Nu ska jag kolla runt lite mera på FB och så..


så natti ses tomorrow <3


En dålig bild xD

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards