lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Elin - 4 juni 2009 23:30

Idag har jag varir överlycklig,stolt, gråtfärdig, förväntansfull....jaa typ några av känslorna iaf.

Var i skolan klockan 8, fick sällskap av Majsan från tåget, vi pratade lite sedan hjälpte vi friendsare till med studentutspringet, satt typ mest hela dagen, men faaaaaan vad glad man blir när man har ett gäng härliga studenter i närheten (många tycker det är jobbigt med allt oväsen, men vafaan det hör till!!!! :D:D (ett år kvar bara!! får ryrningar i hela kroppen av längtan men ändå inte xD). 

Annika kom på besök oxå (skolans gammla skolsyster) och det var inte förs när hon och jag pratade som jag insåg hur mycket jag verkligen saknar henne!! jag har ju lixom inte haft SÅ bra kontakt med henne undr ettan men på något sätt så kändes det väldigt tryggt att ha henne där...urch vad jag saknar henne vill ha henne tillbaka!!!!!!!!!!!! :'(

Kom hem vid halv 3, åt en mycket sen lunch sedan till stallet för att stå stallvärd efter det så red jag på finaste Eloge och det gick skitbra har saknar honom kände jag nu fast det bara var en vecka sen som jag red honom...<33

Kollade lite på hoppgruppen sedan kom mamma och hämtade mig, vi stannade på coop och handlade lite sedan åkte vi hem...nu ska jag snart släcka lampan och sova så jag orkar med skolavslutningen imorgon!!! Äntligen sommarlov!!!! faaaan äntligen så slipper man skitstället ett tag!! :D

gonatt <3



Randi och Christer dansar (dålig bild I know!)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards