lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Elin - 5 juni 2009 23:45

För dom som har missat det så har jag fått sommarlov nu!! Wohooo freedom (till augusti åtminstånde ^^).

På eftermiddagen så åkte jag till kussarna i täby för studentmottagning det var najjs, lite långtråkigt eftersom jag inte har så sociala kusiner men det var helt ok!

Åkte hem duschade lite snabbt sedan har jag tittat på TV hela kvällen och tänkt på...............ja livet och kärleken tror jag nog :P.

Imorgon fyller min fina lilla ponny 22 år!! Alla som är i stallet är skyldiga att gå in och ge honom en puss och en kram! (för er som inte vet vem det är så kan jag avslöja att det är Atte :P).

Nu ska jag sova. Gonatt <3

Btw-Josse-du anar inte hur mycket du betyder!! <333 (bästaste klasskompisen enligt mig,glöm ej!! <3)

puss


Mörk och gammal bild I know xD

Av Elin - 5 juni 2009 12:30

Äntligen sommarlooov fatta vad härligt!!!!!!!!! Nu ska jag njuta dom FAN till augusti så jag läger allt skit bakom mig (förhoppningsvis).  idag nar vi skulle till skolan så mötte vi en hel drös med studenter från typ jakobsbergs gymnasium och igår var jag ju med på våra 3ors utspring och fatta vad pepp man blir då...man har typ redan börjat prata om flak och så! Längtaaaar som in i helvete!!!

Nu ska jag fortsätta städa rummet och ikväll ska jag på mina kusiners mottagning! hoppas det blir kul!!

ses ikväll! <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards