lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Elin - 20 juni 2009 23:30


Oskar i båten


Älskar bilden! <3


Midsommarfirande på Gällnö


Haha mycket att titta på.


Äng...


Svenska midsommar regn och rusk-men rätt så mysigt var det faktiskt ;P


En utslagen hund efter en lång dag med många intryck :D


Midsommarbuketten :P

Av Elin - 20 juni 2009 21:45

Torsdag: Gick upp klockan 8 och åkte till landet, mamma,jag och Pelle öppnade landet och fixade lite smågrejjer, jag chillade mest inne....vid typ 4 kom pappa och vi åt middag sedan vid 8 kom Melins med solen :D. Vi fikade och pratade lite sedan vid typ halv 1 gick vi och lade oss.

Midsommarafton (fredag): Gick upp vid 10 och åt frukost, tog det lite lugnt och vid lunch så åkt vi sill lunch, vid typ 2 åkte alla förutom pappa pch Pelle till gällnö för att kolla lite där...vi kollade när dom dansade runt midsommarstången, fikade och så gick vi en liten promenad med hundarna. Jag tyckte det var jättemysigt!

Vid 4 sådär så åkte vi hem när vi såg att det kanske skulle börja regna så vi åkte hem och precis när vi kom hem och mamma hade värmt diskvatten så började det spöregna och efter ett tag så började det hagla!? :O haha det var mysigt när man hörde åskan och regnet smattrande på taket :D. Men som man säger efter regn kommer solsken och så var det :P.

Vi åt en jättegod middag och sedan till efterrätt den klassiska skålen med jordgubbar och glass eller mjölk :P mums!

Sedan vid kanske halv 12 sa vi gonatt och sov :P.

Midsommardagen (lördag): Gick upp vid halv 10 åt frukost sedan slappade vi bara Anna och jag pratade lite och spelade lite kort sedan åt vi lunch, våfflor blev det :P. Vid 15 åkte Melins hem :( synd kommer sakna dom, och vi stannade kvar en timme och städade lite sedan vid 16 åkte vi oxå hem, åt middag hemma och nu tittar jag på en långfilm...en thriller buhuuuuu xD.

Nu ska jag kolla vidare bye see you!! <3

Bilder kommer senare ikväll :D

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards