lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Elin - 5 juli 2009 23:15

Eh hallå det var Hasse här, senaste veckan har varit spännande. Ah  det började med i Måndags när Gun ringde mig och frågade om hon fick sova över hos mig, ah hon babblade om att det kunde vara mys, pratade om att det kunde vara mysigt oh och att jag fatta inte vad hon mena och sen  så helt  plötsligt så blev det Onsdag. Heeej Hassee. Hehej Gun. Hela kvällen när Gun var hos mig och vi såg på film och så så satt Gun ovanligt nära mig och så pratade hon väldigt konstigt. Haassee...hahahasse sen så tog filmen slut och så det var lite spänt och Gun kröp ner i min säng och så sa Gun att Hasse,Hasse kom och värm mig jag fryser lite kom och kryp mer här hos mig.


Näee...aa det är inte det att jag inte gillar och krypa ner och sova och så eller att jag var nervös och så utan det handlade om att jaee...Hasse hasse, ja nu Gun har  du hört den här? Nu eldar vi råkav här Gun, lyssna på introt. Här är det dubbla baskaggar Gun. Ja jag gillar den där låten, den är ösig Wow Gun! Men kom nu. Kan du inte komma hit nu? Nääee ja jag fick krypa ner till Gun där då var Gun som helt galen nästan hon började slickas och gå när..och sen sa hon något väldigt väldigt konstigt. 


Mh du får Hasse du får Hasse. Får vad fasen då tänkte jag oh fast då slog det mig att det här är nog ett sånt där tillfälle då man på nått sett skulle stoppa in snoppen i Gun. Åhh...sådärja! Ska du inte röra dig? Nääee! Ja Gun såg väldigt bestämd ut så det var bara att röra sig lite *knak knak knak* sädär  Gun nu har jag rört mig lite, gnuggat lite. Ame..då märkte jag nå väldig väldig märkligt det lixom kittlades på snoppen lixom längst fram. *knakknak* åh ja så Hasse, så Hasse. Ja vi gnuggades där en liten stund Gun och jag och sen efter en ganska lång stund fast ganska kort stund tyckte Gun så slutade vi gnuggas. Åh WOW Gun! En gång till.


fasen vad det kittlas nu Gun ah ah Nu kittlas det längs fram på snoppen Gun som en jaja men tyst nu ja ah asså han var helt underbar a det fanns ingen hejd på honom. Snälla Gun en gång till ah fasen vad det kittlas nu. A det var som en väldig märklig känsla det lixom exploderade i hela kroppen som om jag var  som ett jordgubbsland Gun som gick sönder. Eh Hasse som hasse? Ja? Vad pratar du om? 

En fisk.


 Nu saknar jag Gun.


Videon är MYCKET bättre när man förstår lite mera men jag hoppas jag kan glädja någon xD Hanna kanske? xD

<3

Av Elin - 5 juli 2009 20:15

Av Elin - 5 juli 2009 20:00

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen!!!! Carolabiljetterna till jul i betlehem släpps imorgon, IMORGON!!!! HALLÅÅÅÅÅ ska jag vänta ända till dess!!! vad är det här!?!?!?


fan jag dödar pappa om han inte följer med!!!!! han MÅSTE följa med!!!!! Annars vet jag inte vad jag ska göra!!! jag MÅSTE gå!!!! ååååhhhh jag blir galen!!!! nä nu får jag ta ett djupt andetag och tänka på annat ^^



ÅH längtar tillbaka!! (a) <3

Av Elin - 5 juli 2009 18:30

Japp, tro det eller ej men nu är jag hemma...okej jag ska erkänna att jag har varit hemma sedan 2 men iaf xD.


"lång"helgen på landet har varit super...typ :P. Mamma och jag kom ut till landet i torsdags när det typ var den varmaste dagen på sommaren, vi badade och bara slappade...orkade typ inte göra något mer än att titta på film(ute såklart!), äta glass och bada.


På fredag eftermiddag kom Pelle och pappa ut och vi slappade även då och badade lite...på lördagsmorgon när et var hur fint på havet som helst så tog familjen en båttur till svartsö och handlade lite sedan hem igen och åt lunch-vid 2 kom familjen A ut och dom kom nästan direkt till oss (O och G asså) xD guuud vad jag skratta när G sa datanörd!! asså förlåt jag vet att det är svårt för honom men det lät så GRYYYYYYMT kul det han sa var datamörd, det låter inte roligt men det var det looovaaar!! xDxD.


Nää nu ska jag sluta flammsa....hmm kanske blir middag snart...ska nog kila upp och kolla läget.


puss på er <3



fotot taget av mig.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards