lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Elin - 24 juli 2009 22:45

Tja..sitter här nere och skriver för min dator och jag kan inte sammarbeta ikväll :@ menmen tur att man har en nödlösning xD.

Mamma och jag var i täby centrum halva dagen och shoppade...hittate bara lite smycken men lite var det iaf :P. Sen åkte vi till hestarna!!! Äntligen kom vi iväg!!!! :D:D ååååhh dom var så söta med sina runda magar och öronen framåt :D Donnisen kom fram först iår med sötisen sedan kom resten xD. Var där ett tag och fota sedan åkte vi hem.

Vid halv 8 gick jag,mamma och pappa ner till Nordlanders ett par timmar, trevligt trevligt :P, och nu har vi precis kommit hem...håller på att ladda upp mer bilder på FB får se om det funkar med den här sega datorn hoppas!! :D

Snart ska jag upp och vara lite social...

Ses kanske inatt hehe ska fixa så ni läsare kan få se lite bilder på hestarna oxå :P

pöss <3

Av Elin - 24 juli 2009 00:00

25 saker du kan göra i en bil

2 Rulla ner alla fönster, vrid upp radions volym till max och ratta in P1. Headbanga i takt till det tråkiga pratet.

3 Syna personen i bilen intill när du står och väntar vid rödljuset. Hoppa till förskräckt, titta med stora ögon på honom eller henne och lås din bils alla dörrar.

4 Ett ord: Kycklingdräkt.

5 Skriv orden "Hjälp mig" på bakrutan med röd färg. Ju mer färgen liknar blod, desto bättre.

6 Ha stora konversationer, titta med jämna mellanrum på passagerarsidan säte och låtsas börja gräla med den osynliga personen. Om detta utförs i en bilkö blir det pluspoäng.

7 Skratta mycket. Överdrivet mycket.

8 Stanna vid grönt ljus.

9 Stanna inte vid de röda.

10 Håll upp en Barbie/uppstoppat djur/Disneyinspirerat mjukisdjur i takluckan och vifta lite med den. En liten dans är alltid uppskattat.

11 Är mat som kräver bestick.

12 Kör om bilar i hög fart och sakta sedan in och kör vä-ä-ä-äldigt sakta framför dem.

13 SJung utan att ha radion på.

14 Tuta ofta utan någon som helst motivation.

15 Vinka mycket. Om någon vinkar tillbaka, bli förbannad och peka finger åt dem.

16 Låt fotgängarna få veta vem som bestämmer.

17 Pryd din bil med ockulta symboler.

18 Häng ett otroligt stort antal Wunderbaumgranar i backspegeln. Prata med dem och sklappa dem älskvärt.

19 Lobba in sopor i fönstren på de bilar vars förare slänger ut cigarettfimpar genom fönstren.

20 Ha minst fem katter i bilen.

21 Stanna och plocka upp överkörda djur. Se lite hagalen ut då bilar passerar.

22 Stäng av din bil vid varje rödljus. Låtsas ha väldiga problem med att starta och få igång den precis när det slår om till gult, så att du är den ende som hinner iväg innan det slår om.

23 Ha några passagerare i baksätet som utövar avancerade och högljudda sexlekar.

24 Kasta tomater.

25 Lägg dig i vänsterfilen, sakta sedan ner tills du står helt stilla. Gå ut och titta på alla bilar. Kasta tomater på dem.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards