lyckopillerelin

Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 9 juli 2009 23:00

Storstädning var det idag, gick upp och började städa direkt bytte lakan sedan åt jag frukost efter det så fortsatte jag med städningen. Mamma och jag åkte till stinsen sen och jag hittade ett par ridhanskar, två tröjor, en supersmidig pärm och örhängen(mamma betalade xD)

När vi kom hem så började jag fixa med alla papper som jag har drellandes lösa hyllor,på golvet typ överallt så nu är allt i pärmen och då vet jag vart jag har allt oxå är alltid en fördel xD.
städade hyllan oxå så nu har jag hen heeeeel papperskasse med KP och min häst som jag tänkte skänka till stallet hehe snällt va!? xD.
Nu har jag precis kollat klart på TV ska surfa runt lite till sedan blir det till att släcka :P.
Puss <3
Jag och Milda <3             Sunna och Aila <3            Elin och Andra <3


Av Elin - 8 juli 2009 22:45

faaaaaaaaan vad tråkigt det är att sitta hemma och inte göra någonting!!!!! inte kommer man iväg till Gbg heller!! :(.

ingen tripp till dom älskade hestarna heller, saknar dom som in i helvete!! :( aja mams och jag kanske åker dit på fredag istället...om jag fortfarande bor hemma.....så om någon vill att jag kommer över och bor nån natt hos dig så hör av dig! :D pallar inte bo här nu...
nu: kanske sätta mig i mitt rum och lyssna på musik
kram på er <3
bilden tagen av mig.


Av Elin - 7 juli 2009 22:45

jahapp, idag har det inte hänt så mycket heller har tittat på TV och nördat framför datan...Michael Jackson har varit på TV nästan hela dagen, jag tror nästan att jag har börjat uppskattat honom mera nu när han inte lever...det känns lite konstigt eftrsom man alltid har tagit förgivet att han lever och helt plötsligt så är han död lixom...aja R.I.P MJ-din musik lever alltid vidare!! <3

framåt kvällen så tittade jag på allsång på skansen sedan morden i midsomer.

får se om jag hittar någon att leka med imorgon!

gonatt <3


bilden tagen av mig.

Av Elin - 7 juli 2009 00:30

Idag har inte hänt så mycket alls har tittat på TV och nördat mig framför datan hela dagen typ. 

När mamma och pappa kom hem så började det med tjafs och gnäll ingenting man gör ör rätt-allting är fel! VARFÖR jag har tamejfaan sommarlov!!!! och jag har gått och tjatat i flera veckor på den här kvällen och bara för att Nordlanders kom så fick jag inte titta på TV WTF!? ÅHH vad arg jag blir alla är sura och det räcker med ett hej så är man sur!!! GAAAHHH Nu vill jag flytta ifrån det här skitstället!!!!

Aja nu ska jag försöka sova 
gonatt <3


Bild tagen av mig

Av Elin - 6 juli 2009 16:00

Senaste
1. red du: 27 Juni
2.vad gjorde du: Hopptävlade
3.red du själv: nej
4.rammlade du av: nej
5.tävlade du: ja fast lite mera skojtävling


Första du red
1.Ponnyn: cirocco
2.Hästen: Egri
3.Ridläraren: Karsten
4.Tävlingen: Märke 2 på Atte
5.Ridlägret: Billby


Utrustning du använder:
1. hjälptyglar: ja oftast
2. benskydd: ja
3. lindor: sällan beror på om jag orkar :P
4. magplatta: nej
5. bettlöst: nej


Tränar:
1. Hur ofta?: 2 gånger i veckan
2. Vilken nivå: olika dom två dagarna (P4 och P4-5)
3: Tränare: Annie Smith och Åsa Ölund
4. Hoppning: nej
5. Dressyr: ja

Tävling
1. gren: dressyr
2. nivå: Lc?
3. bästa resultat: 64,645% på Donnathello
4. schabrak: olika
5. nästa tävling: Någon gång i höst, you never know ^^


Av Elin - 5 juli 2009 23:15

Eh hallå det var Hasse här, senaste veckan har varit spännande. Ah  det började med i Måndags när Gun ringde mig och frågade om hon fick sova över hos mig, ah hon babblade om att det kunde vara mys, pratade om att det kunde vara mysigt oh och att jag fatta inte vad hon mena och sen  så helt  plötsligt så blev det Onsdag. Heeej Hassee. Hehej Gun. Hela kvällen när Gun var hos mig och vi såg på film och så så satt Gun ovanligt nära mig och så pratade hon väldigt konstigt. Haassee...hahahasse sen så tog filmen slut och så det var lite spänt och Gun kröp ner i min säng och så sa Gun att Hasse,Hasse kom och värm mig jag fryser lite kom och kryp mer här hos mig.


Näee...aa det är inte det att jag inte gillar och krypa ner och sova och så eller att jag var nervös och så utan det handlade om att jaee...Hasse hasse, ja nu Gun har  du hört den här? Nu eldar vi råkav här Gun, lyssna på introt. Här är det dubbla baskaggar Gun. Ja jag gillar den där låten, den är ösig Wow Gun! Men kom nu. Kan du inte komma hit nu? Nääee ja jag fick krypa ner till Gun där då var Gun som helt galen nästan hon började slickas och gå när..och sen sa hon något väldigt väldigt konstigt. 


Mh du får Hasse du får Hasse. Får vad fasen då tänkte jag oh fast då slog det mig att det här är nog ett sånt där tillfälle då man på nått sett skulle stoppa in snoppen i Gun. Åhh...sådärja! Ska du inte röra dig? Nääee! Ja Gun såg väldigt bestämd ut så det var bara att röra sig lite *knak knak knak* sädär  Gun nu har jag rört mig lite, gnuggat lite. Ame..då märkte jag nå väldig väldig märkligt det lixom kittlades på snoppen lixom längst fram. *knakknak* åh ja så Hasse, så Hasse. Ja vi gnuggades där en liten stund Gun och jag och sen efter en ganska lång stund fast ganska kort stund tyckte Gun så slutade vi gnuggas. Åh WOW Gun! En gång till.


fasen vad det kittlas nu Gun ah ah Nu kittlas det längs fram på snoppen Gun som en jaja men tyst nu ja ah asså han var helt underbar a det fanns ingen hejd på honom. Snälla Gun en gång till ah fasen vad det kittlas nu. A det var som en väldig märklig känsla det lixom exploderade i hela kroppen som om jag var  som ett jordgubbsland Gun som gick sönder. Eh Hasse som hasse? Ja? Vad pratar du om? 

En fisk.


 Nu saknar jag Gun.


Videon är MYCKET bättre när man förstår lite mera men jag hoppas jag kan glädja någon xD Hanna kanske? xD

<3

Av Elin - 5 juli 2009 20:15

Av Elin - 5 juli 2009 20:00

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen!!!! Carolabiljetterna till jul i betlehem släpps imorgon, IMORGON!!!! HALLÅÅÅÅÅ ska jag vänta ända till dess!!! vad är det här!?!?!?


fan jag dödar pappa om han inte följer med!!!!! han MÅSTE följa med!!!!! Annars vet jag inte vad jag ska göra!!! jag MÅSTE gå!!!! ååååhhhh jag blir galen!!!! nä nu får jag ta ett djupt andetag och tänka på annat ^^



ÅH längtar tillbaka!! (a) <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards