lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Elin - 15 september 2009 23:15


Känner att jag måste tillängna ett heeeelt inlägg om en av världens bästa kompis Mimmi Wik!
Vi har inte känt varandra så jättelänge, men vid april,maj kanske, fram tills nu så har vi kommit så otroligt nära varandra, vi försöker träffas när vi hinner då vi båda har väldigt mycket pågång både i skolan och i stallet men tack gud för telefoner och sms!! Det är ytterst få vänner som man fastnar för och jag kan ha svårt att lita på folk iband men framför allt att öppna mitt hjärt och visa känslor, men Mimmi får mig alltid på glatt humör då vi skrattar nästan så fort vi ser varandra :P, hon finns alltid där oavsett vad det handlar om och framför allt hon får mig att känna mig älskad! Jag önskar att alla har en sån tur att träffa än sån som Mimmi för det behöver alla! Jag är jätteglad att jag har en vän som Mimmi utan henne så vet jag inte vad jag skulle göra! Jag hoppas att du aldrig lämnar mig, och jag svär att jag kommer aldrig lämna dig-Hon kanske inte vet allt om mig och jag vet inte allt om henne men vi har ju hela livet på oss att lära känna varandra bättre så varför stressa!
Vill avsluta med att säga
JAG ÄLSKAR DIG MIMMI!<3

Du är den
som får mej att le 
du är den 
som jag ser upp till 
du finns alltid där 
när jag behöver dig.
Jag hoppas du stannar 
kvar hos mej
för jag klarar mej 
inte utan dig
Snodde denna söta bild från Mimmis familjs blogg http://varhastpalette.blogg.se/


Av Elin - 15 september 2009 14:45

Hej!

Sitter här och tänker på vad Ingrid och jag pratade om igår, det är så mycket jag skulle vilja prata om och säga fast jag vet inte om jag orkar, Jag vet inte ens om det är något, måste det vara några stora fel hela tiden? kan man inte bara må dåligt för att...jag vet inte, det är mycket jag inte vet nu...det blir bara mer och mer hemska och jobbiga tankar som jag vill få ur mig, men hur?! jag kommer gå under snart om jag inte får ur mig dom på något sett!!

Snälla hjälp mig! gud...eller vem som helst! jag måste få andas någon gång


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards