lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Elin - 25 september 2009 22:45

Ledig idag, blev väckt av världens bästa Anso tur det annars hade jag säkert sovit bort hela dagen :P.


Annars så har jag bara suttit framför TV:n och datan hela dagen, pluggade faktiskt lite engelska oxå så duktig som jag är hehe :P.
Annars så har jag bara längtat hela dagen tills imorgon då jag ska sova över hos min älskade Mimmi, du betyder så galet mycket!! <333333
Har tänkt lite.....på gammelmorfar...han kom bara upp i mina tankar.....det är en person som jag saknar så otroligt mycket! jag skulle göra vad som helst för att få träffa honom en ända gång till! jag önskar att vi hade stått närmre varandra innan han försvann ifrån mig! Jag älskar dig och du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta och jag vet att vi kommer mötas igen!
Tänkte på hästar,ridning...det finns bara en sak att säga: HÄSTAR ÄR MITT LIV VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DOM!!! Men! det känns lite surt att hjälpa till på kvällarna utan att få något mer än ett tack, kanske bara ska vara i stallet när jag bara måste så slipper det kännas så surt....jag vet inte....
En sak till, jag önskar jag att jag hade fått chansen att få lära känna Eloge några år tidigare då hade jag utvecklas så otroligt mycket och jag hade fått minnas så himla mycket upp och nergångar med denna underbara häst men tyvärr så blev det inte så och han blir äldre så tyvärr så tror jag att våran korta men helt underbara resa slutar den här terminen, men jag vill inte faaaaan vad jag hatar att lämna dig älsklingen min <3333333333
nää nu ska jag kolla klart på idol (för andra gången idag :P)
gonatt <33


...

Av Elin - 25 september 2009 14:00


Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva



:D

Av Elin - 25 september 2009 12:00

Jag läste nyss Grapes blogg där hon hade skrivigt om Camillas nominering för iår så var bara tvugen att lägga ut förra årets! :D:D


Fråga vem som helst i stallet vem Camilla är och alla vet precis vem du pratar om, 
till och med morfar Tom.

Alla, både stora som små, 
gillar det Camilla kan hitta på.

Camilla är alltid glad, 
hur glad går inte att beskriva på detta blad!

Ingen går från stallet ledsen och dyster,
för där finns Camilla som en storasyster.

Hon ställer alltid upp
även om det innebär att hon måste gå upp tidigt som en tupp.
Camilla har inga taggiga hörn,
hon är en riktig nallebjörn!

Om en tår ramlar ner från någons kind,

är Camilla där och tröstar fort som en vind.

En tryggare och omtänksammare röst kan man inte höra,
vad skulle man utan Camilla göra?
Camilla är helt underbar, vi är glada att ha henne här!

Vi tycker verkligen att Camilla förtjänar att vinna,
utan henne skulle många på jorden försvinna!




HAHA den är så klockren!! :D

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards