lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 10 november 2009 00:00


läste precis Annies blogginlägg om frustration, tänk att vissa verkligen kan sätta ord på det man vill ha sagt ibland.


Av Elin - 9 november 2009 22:45

Var i stallet ikväll, stod stallvärd, headshot fick uppmärksamhet och hjälpte Grapie att jobba lite :P. En trevlig kväll med hästarna och kompisarna som vanligt :D.

Nu-sova gonatt <33


Av Elin - 9 november 2009 14:00


Ni vill inte veta
tro mig
ni blir bara arga på mig!


Av Elin - 8 november 2009 23:45

Jag längtar till den 23 mars <3

Av Elin - 8 november 2009 23:15

Vad har hänt idag då? Jo gick upp vid halv 12, vaknade lite sedan vid 1 åkte jag och pappa till farmor och farfar för att hjälpa dom lite, Ankan,Tove och Klas kom efter ett tag och bjöd på fars dag tårta mums :P.

Pappa och jag åkte vidare efter ett tag till expert och köpte ny mobil till mig :D:D. Sen har jag bara chillat..tänkt för mycket som vanligt!!
Börjar seriöst oroa mig för min vikt, oroa mig för  mig själv....jag äter ingenting längre, jag äter tårta så det räcker och blir över, det har jag gjort idag, faan ommer aldrig äta så myxket tårta igen nu kommer jag säkert inte äta tårta på jättelänge xD men iaf, jag är typ aldrig hungrig och när jag väl äter så mår jag illa!? FAN!
Nä nu är det sova som gäller, skola imorgon fast jag har god lust att bara skita it!
gonatt <3


!

Av Elin - 8 november 2009 18:45


Jag vill inte, har inte orken, önskar jag var starkare än så här!
goodbajs!


Av Elin - 8 november 2009 17:15


Jupp my mobil-me like! :D

This one:


Av Elin - 8 november 2009 02:15


En ända mening!
"Det är personalens (skolans) skyldighet att du ska känna dig trygg, bli sedd och trivas i skolan, inte mamma och pappa, inte kompisarnas utan personalens."

fan
fan
fan
det här går inte!
Jag fattar inte!
DOM fattar inte
INGEN fattar!

orkar inte!

Nu skulle jag inte säga nej, till en fribiljett mot himlen



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards