lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Elin - 5 januari 2010 22:05

Kass uppdatering idag oxå, I know!


Har möblerat om rummet idag, städat, ränsat i alla lådor och hyllor så nu hoppas jag att jag klarar av att hålla ordning ett tag :P.


Städade i hyllan idag, alla papprerna kom fram...allt blev tyst, ju mer jag läste desto mer rann tårarna, jag visste inte att jag skulle reagera så starkt, över 2 år sedan och det är fortfarande tomt och svårt. Det var jobbigt, jag var inte redo, det var inte rätt dag. Jag funderade på att slänga det, jag borde göra det....men jag kunde inte, det kändes som om jag svek henne då. Det ligger i källaren nu, jag kan gå ner dit och kolla på allt när jag är starkare...men inte nu. Jag mår dåligt så det räcker.

Av Elin - 5 januari 2010 00:15

Sorry för dåligt bloggande idag. Men jag har haft fullt upp!


Mamma och jag åkte till IKEA och handlade lite och jag lyckades övertala henne att hjälpa till att möblera om mitt rum imorgon JIPPI! Jag ska troligtvis få en ny skön säng oxå om ett tag (vi får se när det blir men jag ska få en ny iaf :P). 


Träffade min älskade kusin på IKEA oxå, då blev jag glad! Även om vi sågs senast när jag fyllde år så var det väldigt länge sen, och man ska ta tillvara på dom bästa man har, så honom och hans söta underbaringar till barn har jag saknat! Han har även lovat mig att om jag skaffar körkort snart så får jag 100 spänn varje gång jag skjutsar hans dotter till stallet klockan halv 10 på en lördagsmorgon xD haha ska man se till att få ett körkort snart kanske? :P.


Under kvällen har jag plockat undan allt i hyllorna så det är gjort imorgon när vi ska sätta igång :P.


Imorgon ska mamma och jag till alvik och kolla bårder (som jag har väntat på i ca 3 år men det har aldrig blivigt av :P)


Nu...försöka att inte tänka på att helvetet börjar på fredag


Bye <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards