lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elin - 16 januari 2010 13:55

Jag gorde nyss något stort. Jag tog bort honom från halsen för första gången på 3 år, det känns tomt och alla minnen kom till mig igen. Men jag bytte ut honom mot ett kors, men bara för en kort sekund. Han finns i mitt hjärta i evighet ändå. Men det känns ovant, konstigt men jag måste lära mig att även om han inte finns runt min hals 24/7 så finns han i mitt hjärta 24/7


16 april 2007, jag minns det som igår.


RIP Älskade häst <3


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards