lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Elin - 17 januari 2010 23:51

Jag håller på att gripas av panik och jag vet inte vad jag ska göra. Den här gåmgen kommer jag inte undan utan får stå ut med det. Men det är så mycket runt om som jag inte klarar av nu.


jävla skit, jag tror jag dör snart.


Imorgon ska jag till stallet, jag orkar inte, jag orkar inte hjälpa till, jag orkar inte rida. Jag vill bara pussa på hästen eller hästarna i det här fallet. Jag har insett att det inte är så lätt att förklara för dom hur jag mår. Dom förstår inte och jag orkar inte spela fejkad längre.


Skit på allt nu ska jag lägga huvudet på kudden och gråta!


Av Elin - 17 januari 2010 18:49

Jag är sjuk, eller har ont i huvudet och är yr. Jag får inte bli sjuk nej! Det går inte!!! Jag får paniik! Om jag bli sjuk så kommer livet gå under jag kommer inte klara det!!


Allt händer så fort jag har blivit galen, blivigt en annan Elin, en sämre Elin.


Jag lägger mig ner och vilar en lång lång stund och hoppas att jag vaknar upp när allt är bra, hoppas att allt detta är en mardröm.


gonatt livet <3

Av Elin - 17 januari 2010 00:11

Världens bästa pappa fyllde 49 år idag! Har haft lite gäster under eftermiddagen och hållt igång.


Jag funderade på att ta en promenad ikväll men jag insåg att klockan var 2130 så jag skippade det. Har varit en konstig dag men har inte haft så mycket tid till att tänka och så och det kanske är bra tror jag.


Imorgon ska mamma och jag till alvik och kolla bårder hoppas dom kan göra som jag vill ha det :D.


Funderar oxå på att ta den där promenaden imorgon som inte blev av idag, lyssna på C gå till lekparken eller skogen och bara vara. Låta tankarna komma, vrida och vända tillslut kanske jag kommer på vad jag ska göra. Jag tror iaf att jag har bestämt mig, men jag vet inte till 100% än...så jag kanske behöver få lite friskluft och vara för mig själv ett tag, eller helst av allt så skulle jag vilja ha någon brevid mig och prata med men tyvärr så finns det ingen som kan hjälpa mig med det just imorgon så jag får försöka klara det själv.


Jag har haft ont i halsen hela dagen idag, det är ju skitbra att jag håller på att bli sjuk till praktiken fanfanfan!!!!!


Efter att ha ätit tårta så det känns som om jag är 20 kilo tjockare så kanske jag ska försöka sova lite och hoppas på att man inte har gått upp allt för mycket i vikt.


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards