lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Elin - 18 januari 2010 22:51

"Oj, jag glömde andas! :O"

Sagt av Hannah när hon skulle berätta en sak xD


Dagens skratt måste ju bara gå till Ellens snygga ridbyxor som sprack!!! hahahahahaha xD

Av Elin - 18 januari 2010 22:18

Hade engelskalektion halv 9, gjorde inget speciellt förutom att oroa mig för vad som skulle hända. C och jag pratade älskade lilla gumman vad jag önskar att jag kunde följa med dig efter sommaren <333


Det var varit en riktigt skitdag i skolan, pratade med T och I. Jag tror att det var första gången som jag kände att dt inte hjälpte att prata med I idag, kanske berodde på att det inte riktigt blev som jag ville. Slutade med tårar påväg till T.


J och jag åkte till sandviksskolan för att kolla praktikplats till mig, men dom kunde tyvärr inte ta emot mig :(. Så det var bara att åka tillbaka till skolan, vänta på T men följde med A till ungdm, gick tillbaka till skolan pratade med T sedan kolla jobb till A, vidare till bibblan och sen så blev klockan allt för mycket så åkte direkt till stallet.


Om inte H hade varit där idag så hade jag deppat ihop totalt! Tack söta du <3


Mamma kom halv 9 och hämtade mig och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, klockan ringer 0830 och jag ska till skolan!


Bajsbajs på er!


  


















Om jag hoppar, hoppar du med mig då?

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards