lyckopillerelin

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 13 januari 2010 07:43

Sovit gott? Inte jag, jag somnade vid 4 och klockan ringde fören kvart sen, lyckat! Jag är så trött som man bara kan vara, skakar för jag fryser och är allmänt dålig. Men jag MÅSTE åka till skolan idag. 


Nää, nu måste jag dricka en kopp te, klä på mig och ta en ipren. Kanske kan jag tigga skjuts med mamma oxå.


bye <3

ARG

Av Elin - 12 januari 2010 22:57

Jag är så arg på mig själv så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är rädd att jag gör något dumt, jag är rädd för mig själv!


Nu ska jag lägga mig i sängen, gråta en skvätt och spela C tills jag somnar i tryggt förvar och hoppas på att morgondagen är bättre.


  

Älskade underbara du vad jag älskar dig <3



gonatt <3

Av Elin - 12 januari 2010 19:07

Jag har kommit fram till en sak. Allting var bättre förr. I musikvärlden iallafall!


Jag önskar jag var född på aa åtminstånde 70-talet. Då ABBA existerade, då Carola ännu inte hade blivigt känd och jag kunde få uppleva denna hysterin på riktigt! När melodifestivalen var schlagerfestivalen, hade RIKTIGA schlagerlåtar som sätter sig på hjärnan direkt och man kan inte låta bli att dansa till dom. 



Melodifestivalsfreak som jag är så sitter jag framför TV:n varje jäävla år och röstar och hejar på dom som är bra och drömmer att en gång vill jag stå på samma sen och ta hem hela skiten. Jag sitter där FAST jag lovar mig själv varje år att jag inte ska titta, men nu börjar jag bli väldigt besviken!


Den musiktävling som är nu, det är INTE melodifestivalen! Det är nå jävla pop/rock festival där vem som helst får vara med. Visst jag unnar alla som har sitt genombrott inom MF dom senaste åren, grattis kul att du lyckas!  Men det blir FÖR mycket. Melodifestivalen börjar snart bli som Idol, det är illa!!


Jag håller mig till schlagerfestivalens låtar, dom är bättre!!!



Så shape up Christer Björkman, annars så förlorar ni en tittare!


Titta på dom här klippen! DET är vad jag kallar schlagermedley! Det går inte att INTE gilla. Så enjoy people!!


:)

Av Elin - 12 januari 2010 15:35

Tja!


Tittar på TV för tillfället.


Håller på att klura ut vad jag vill ha för någon text som bård i mitt rum, pappa säger att jag kan ha en rätt lång text och den jag vill ha är så kort och om man fortsätter på den texten så blir den inte lika bra medans den långa texten är lite tråkig. haha dagens I-landsproblem xD.


Imorgon är det skola, börjar klockan 0900 och jag sov till 12 idag, lyckat!


Jag vill att det ska bli typ mars, så praktiken är över, men jag vill inte tillbaka till skolan. Hur fan löser man det tro. 


Nu ska jag fortsätta titta på TV.


ciao <3


Av Elin - 11 januari 2010 23:39

Dålig bloggning idag med, förlåt!


Har mest tagit det lugnt idag och det ska jag göra imorgon oxå, är ledig jippi!!


Nu ska jag sova, har andningssvårigheter nu för jag har så ont i magen 


gonatt <3

Av Elin - 11 januari 2010 18:57


Ett litet medly på dom bästa låtarna xD


Av Elin - 10 januari 2010 23:26

Dagens humör: deppig men glad lite till och från

Dagens mående: ont i magen :(

Dagens borde: Städa

Dagens frisyr: Ruffsigt

Dagens klädsel: pyamas   

Dagens vill ha: mer skittles

Dagens längtan: bästa vän <3

Dagens fundering: vem är jag

Dagens beroende: Carola

Dagens tråkigaste: när det inte går som man vill

Dagens tidning: skvallerblaskor

Dagens låt: haha alla Cs 458 låtar som jag har lyssnat på ^^

Av Elin - 10 januari 2010 17:52

Sitter här och lyssnar på C, jag tror att jag har lyssnat igenom 37 album och det blir ca 458 låtar och samma låtar på hälften av skivorna under den här dagen. 


Det ligger skvallerblasker över hela mitt golv, jag borde städa upp dom men jag orkar inte xD det är en dag imorgon oxå. Jag har oxå kommit på att jag har liite mycket Carolasaker....vad ska man göra av allt!?   


Jaja, jag kommer nog på något.



Hahaha älskar hur hon springer omkring. She´s crazyyyy but I love her anyway <33


Ciao nu ska jag.........göra något annat <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards