lyckopillerelin

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 10 januari 2010 12:36

Sitter i sängen och tar det lugnt. Sov väl till 12 oopps :P. Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Det får väl bli en sån här Carola dag när man spelar C på högsta volym och bara sitter och tänker....


Imorgon är jag ledig, najs! ska till stallet på kvällen är inte så jättepepp på det dock :(. 


Nää sätta på Cs jubileumsdvd för andra gången den här veckan kanske xD 


ciao <3

Av Elin - 10 januari 2010 00:34

Dålig bloggdag idag :P


Har mest suttit framför TV:n och slappat, fixade iordning alla Carolabilder oxå så nu är det tomt i hyllorna med tidningar xD.


Har tänkt...men det behöver vi inte gå in på här och nu.


Nu ska jag fixa en ny header till bloggen, vi får se hur det går :P


gonatt <3

Av Elin - 9 januari 2010 17:03

NU TYCKER JAG ATT DET BÖRJAR BLI VÄÄLDIGT TRÅKIGT ATT BLOGGA NÄR INGEN KOMMENTERAR :(

Av Elin - 8 januari 2010 23:29


1. Jag är född i umeå
2. 18 år och sitter fortfarande i pappas knä
3. gråter till lyckliga som sorgliga filmer
4. många olika fobier
5. Jag har opererats över 10 gånger


...

Av Elin - 8 januari 2010 22:37

Den här fredagen vill jag bara glömma! Jag önskar att jag aldrig mer får uppleva den här känslan som jag har upplevt idag. Jag har aldrig mått så dåligt som idag, jag har tänkt idiotiska tankar, hela min livslust försvann idag jag ville bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv eftersom jag inte hade någon att krama om idag.


En riktig hemsk dag och jag är riktigt jävla rädd för att jag kommer uppleva den här känslan nästa vecka oxå. Då hoppas jag att dom rätta personerna är på dom rätta platserna annars vet jag inte hur det kommer att sluta.


bye, får se om jag vaknar upp imorgon <3

Av Elin - 8 januari 2010 15:27

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att hon ska råka illa ut om jag berättar, men jag mår dåligt av det. Jag vill inte fråga vem som helst vad jag ska göra för jag vill inte ha för många inblandade. Det tär på mina krafter att behöva leva såhär. Jag vågar inte tänka positivt. Jag är så arg på mig själv att jag lät det gå så långt, nu kan jag inte hantera det.


Ibland hatar jag mig själv!


Av Elin - 8 januari 2010 10:55

Provet gick åt skogen, IG here I come. Skoldagan var fruktansvärd och slutade med bråk. Vilket jävla liv jag lever orkar inte kömpa för att det ska bli bra!

Av Elin - 8 januari 2010 07:17

Mot helvetet, det är mörkt, och -15 grader ute. 

Jag kommer så få IG på provet, jag kommer få panik när jag tar första steget in på skolan. Jag vill bara dö nu! Snälla skjut mig någon, jag klarar inte det här!


Bye, hoppas din dag blir bättre än min kommer bli!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards