lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Elin - 2 februari 2010 23:41

nu mår jag illa och är trött som satan! Utmattning pgr av alla tankar och känslor kanske? 


gonatt alla söta <3

Av Elin - 2 februari 2010 22:02

Praktik hela dagen, ville bara hem!!!! Höll på att få någon slags panikångestattack/psykbryt på skolgården men jag såg det lite med humor hur arg, ledsen och övergiven jag kände mig så som tur var så hände det inget.


Fatta, när den här veckan är slut så är det bara 2 veckor kvar på praktiken. SKÖNT!!


Väl hemma vid halv 5 så åt jag middag sen har jag bara slappat....chattade med G....haha han fick mig fan på bättre humör hur han nu lyckades med det ;).


Imorgon är det full rulle hela dagen så vi får se hur länge jag pallar imorgon.....


nu ska jag äta sen måste jag nog sova....men jag slänger nog in ett inlägg till innan jag somnar :P.


see u <3


Av Elin - 2 februari 2010 07:22

Gomorron!


Ska snart börja gå till bussen men tänkte slänga in ett inlägg innan. Dagen består av praktik till 1530, det är tisdagarna som är värst, då har det precis varit måndag och man vill helst av allt åka in till skolan. Kalla mig konstig men jag trivs som bäst och pluggar som bäst utan klassen, bara få sitta inne hos I och råplugga sen är allt klart. 


Har ont i foten, väldigt ont! Hoppas jag pallar dagen! Har ett stort problem som jag inte vill ta upp här men jag börjar få lite småpanik. Aja, får prata med T eller någon I guess.


Nää, slänga på kläder sen mot bussen kanske.


Bye hoppas eran dag blir bra! <3




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards