lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Elin - 14 februari 2010 23:40

Men jag vet inte varför, har börjat små lite småilla dom senaste dagarna....


Imorgon ska jag nog försöka få till en kort dag i skolan pallar inte vara kvar där längre så jag går vid 12, då borde jag nog ha uträttat dom viktigaste ärendena.


Jag har bestämt mig för att om det går bra att rida med spö på Halla på onsdag så ska jag fan hårdträna och vara med på klubbtävlingen den 2 mars låter det som en bra idé?


Jag skulle behöva sova...


Ska iaf släcka nu och försöka sova lite grann


gonatt <3

Av Elin - 14 februari 2010 19:32

Jag vet vad som måste göras, men ändå sitter jag kvar här


men jag vågar inte, jag skakar, pulsen slår snabbare.


andas Elin andas tänk på något annat NU annars händer det.......igen.




Av Elin - 14 februari 2010 17:42

Har varit och handlat nya jeans till mig idag. Sen hem och åt lunch och direkt till stallet. Trodde att årsmötet skulle börja klockan 14 men det visade sig att det började klockan 15....blev invald som revisorssuppleeant HAHA det är fan pinsamt! MEN förhoppningsvis så slipper jag göra något!!


Imorgon är det skola........första måndagen som jag inte vill dit, känner att jag inte klarar av pressen för tillfället.


Lyssnar på Astrid Lindgren när hon läser Barnen på bråkmakargatan och jag blir fan förvirrad, hon kallar Lotta för Skrållan....? Är det så i boken, någon som vet?


längtar till fredagKVÄLL då ska jag till L och ha myspys <3


bye nu ska jag kolla på MF

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards