lyckopillerelin

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 22 februari 2010 22:36

Var i stallet ikväll, stallvärd en dålig sådan men ändå :P. Fixade igenridning så det blir perfa att rida på måndag och sedan klubbtävling på tisdag :D. Köpte mjölk påvägen hem och frös ihjäl medans jag väntade på bussen.


Ska troligtvis till skolan imorgon...hoppas att sl fungerar bättre så :P.


Nu sova gonatt <3

Av Elin - 22 februari 2010 21:56

"Ska snart ge sig ut och hämta sonen på centralen....därefter ska jag gå in i frysen och värma mig!"


Sagt av Åse

Av Elin - 22 februari 2010 10:49

Måste få skriva av mig lite....


Eftersom ingen typ skulle gå på engelskan imorse så bestämde jag mig för att skita i det jag med.


E och jag skulle plugga i skolan så jag skulle komma runt halv 11 vad händer då! JO Jag går ner för trappan påväg till bussen men det sista trappsteget är så jävla halt och jag håller på att skriva sms, så jag halkar, tar tag i räcket och mobilen far ur handen rakt ner i snön (asså jag lovar en typiskt disney vurpa och saken glider ur handen) Jag springer in och säger att jag behöver hjälp NU. Mamma kommer springande (obs, hon ligger hemma och har feber) vi börjar gräva i snön, till och med Pelle kommer ut i bara t-shirt!? :O och börjar gräva i snödrivorna men mobilen är puts väck :( tillslut så hittar vi den efter kanske 15 minuter=jag har missat bussen.


Tar in den, värmer den och försöker ta bort all snö. Jag går ut och hoppas på att bussen är sen, men pallade inte stå och vänta så länge så jag gick hem och satte mig i hallen i typ 20 min (med kläderna på). Gick ut igen när det var 10 minuter kvar tills bussen skulle komma som skulle komma 25..........klockan blir halv................klockan blir 35........38.......tåget går 40.....jag känner hur näsborrarna börjar fastna i varandra typ....hur tårna inte går att röra och framför allt händerna. Jag ringer hem till mamma och pelle så dom kan kolla hur sen bussen kommer bli, den skulle bli allt för sen så jag beslöt mig för att gå hem igen. Jag har ändå ingen lektion.


Jag skulle behöva vara i stallet ikväll....men jag veti fan hur jag ska ta mig dit!?


SL tyckte att man skulle vara hemma idag och jag vet nog varför! Om dom inte säger något så tar många tåg,buss mm och om det skulle vara inställda bussar,tåg mm så skulle dom få så jävla mycket skit för det så då vill dom att man ska vara hemma istället. DET är mitt förslag ;D.


Nu ska jag dra! 


ses <3

Av Elin - 22 februari 2010 07:46

Jag tror fan jag skiter i engelska lektionen, ingen kommer att komma och jag vägrar sitta där själv!!!!!!!!


Jag kommer någon annan gång under förmiddagen.

Av Elin - 21 februari 2010 22:30

Allt är grymt jobbigt och svårt nu, jag är väldigt känslosam för tillfället, acceptera eller dra!


Att sova med en tjocktröja är inte normalt, men jag fryser som fan!


Jag vill rida, håller tummarna för att vi ska skutta på onsdag, men jag skulle behöva träna lite dressyr. Jag längtar, jag börjar trivas på hästryggen igen, äntligen någonstans där jag kan glömma allt och vara lycklig. Funderar faktiskt på att bara vara i stallet när jag ska rida, känns som om det inte blir lika mycket fejk då....


  

Av Elin - 21 februari 2010 21:53

Var i stallet till ca 1, hade usek-möte och lite fotografering. Frida gjorde världens vurpa och fyfaan vad Hanna och jag skrattade xD. 


Skulle plugga hemma hade jag tänkt men så blev det inte....jag bara skjuter upp skiten! :(.


Kom precis hem från spånga station där Josse och jag har väntat på tåget, och innan det så var vi i vällingby och kollade på It´s complicated. Det var vi och pansionärerna hahahaha men filmen var jättebra! rekommenderar den verkligen! :D


Nu ska jag kolla på OS och försöka få bort mitt illa mående.


Bye <3

Av Elin - 20 februari 2010 21:38

Har precis kollat klart på melodifestivalen och jag måste säga att det ör tummen upp idag :). En bra delfinal.


Jag tyckte dock att Crucified Barbara skulle gått till final för dom var klart bäst! Darin var lite sur men ändå okej, hans låt fastnade dirket på hjärnan=bra låt.


Blev lite besviken på Erik Linder för han har en riktigt bra röst men idag var den lite sur tyvärr.


Annars så tyckte jag att dom flesta låtarna var kopior av andra låtar, vilket jag tycker är superdåligt!


Nu är det bara att vänta till nästa vecka då Anna Bergendahl är med ;).


Det var lite av mina åsikter.




Av Elin - 20 februari 2010 16:57

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards