lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Elin - 21 april 2010 22:15

Var heeeeelt jäkla opepp på att rida idag, ville bara hem och sova...allt jag gjorde var fel och jag orkade verkligen inte var nära på att säga att jaginte följer med och rider men jag ändrade mig och hoppade upp på finaste Halla ändå.


Finns inte så mycket att säga om ridlektionen, vi red ut för första gången i år...såååå mysigt!! Det var bara vädergudarna som hade något emot oss tror jag :P. Det gick bra, tränade lite skänkelvikningar för mig själv och det kändes faktiskt ok. Höger kändes lättare idag än vad det brukar och hon kändes väldigt mjuk att ställa åt båda hållen. 


Galoppen var härlig, kände att jag hade en sån kontroll, hon bröt av några gånger men det var väldigt lätt att fatta igen eftersom vi var ute så det kändes bra!


Jag kände att det passade bra att rida ut idag, orkade inte riktigt koncentrerad så jag satt mest och åkte kanske men härligt var det att komma ut iallafall.


Funtar på att avboka lektionen imorgon...men vi får se.


Nu ska jag läsa lite....gonatt <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 21 april 2010 20:57

"tänk inte, ät bara!"

Sagt av M och sedan vidare av mig och S


Lyckopiller <3      

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards