lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Elin - 7 maj 2010 22:09


Jag saknar dig, kom tillbaka jag klarar inte det här utan dig! Du lever inom mig men jag vill ha dig här hos mig, saknaden är obeskrivlig. Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig, det fattas något i mig nu när du är borta.


Det känns som om ingen förstår, jag vet att det är mitt fel, att jag är den som gör fel. Men jag orkar inte, jag har inte tid jag får inte dagarna att räcka till!


Jag tänker mycket på dig, hur du har det där uppe. Jag är orolig att du inte är lycklig. Men jag hoppas det, du har Gud vid din sida och jag VET att han aldrig skulle ta dig ifrån mig om han inte visste att jag skulle klara det. Han är den som känner mig bäst ger mig kraft att kämpa ännu lite till.


Jag älskar dig farmor <3


Lyckopiller <3   


   

Av Elin - 7 maj 2010 21:46

Åkte till skolan idag, hade nationella i engelska b och det gick åt helvete! Chillade en stund och sedan en lektion till där vi vek ihop tälten och utvärderade lite om vad vi tyckte om det.


Åkte sedan hem och tog det lugnt, bakade till kafeterian i helgen och en snabbis till stallet för att lämna kakan i frysen sedan handla.


Imorgon var det tänkt att jag skulle söka till idol, men jag vet inte om jag hinner eftersom jag har studentmiddag med klassen på kvällen och det vill jag inte missa! Så mamma och jag åker väl och shoppar under dagen istället kanske ;).


Nu ska jag göra något annat....återkommer senare kanske.


puss


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards