lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Elin - 15 maj 2010 22:08

Yees sommar var det idag!!


När C hade duschat och vi kollade klart på Beck så tog vi en promenad ner till spånga torg för att kolla in det nya cafeét men det var stängt så vi checkade in lite studentpresenter och satte oss på ett konditori och tog varsin kaffe och jucie i skuggan, var lite för varm att sitta i solen!


Efter det så satte vi oss och solade på bänken  vid svandammen, solen lös rakt på oss och det var asnajs!! Svalkade oss lite i dammen oxå haha var perfekt asså!! Tog en lite längre väg förbi röda kiosken och köpte glass sedan gick vi till lekparken och satte oss på gungorna litegrann och pratade. När det blev för varmt så gick vi hemåt igen.


När vi hade bytt om (igen haha) så satte vi oss i soffan och tittade på lejonkungen-världens bästa film!!!!! C gick väl vid 17 och då var det bara jag emd familjen kvar :(.


Det har redan bråkats här hemma och som vanligt så är allt mitt fel men jag orkar fan inte käfta emot längre, jag tar på mig allt så blir det bättre! Sover ensam inatt och jag hatar det! Känner kig FÖR ensam när jag inte har någon brevid mig eller nått :( har ju haft det dom senaste nätterna och helt plötsligt så är man själv igen :(.


Nu ska jag kolla på inför esc som gick i tisdags.


puss gonatt <3


   älsklings C <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 15 maj 2010 11:43

Sommarväder ute, en av världens bästa kompisar hemma hos mig och Michael Jackson på hög volym sometimes I love my life!!


Vi får se vad vi hittar på idag, mamma och pappa kommer hem efter lunch så vi har några timmar för oss själva fortfarande :).


Ha det jättebra idag i det fina sommarvädret och njut så mycket ni kan för det ska bli skitväder hela nästa vecka typ.


puss på rumpan


Lyckopiller <3     


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards