lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Elin - 17 maj 2010 23:58

Allt var så bra för ett tag sen, nu är allt i botten igen. Jag saknar alla härliga stunder vi har haft, jag saknar alla glada och härliga miner.


Men allt är som bortblåst nu, det blir bara värre och värre och jag gråter nästan hela tiden.


Dom som gör mig glad och gör så jag vågar tro på mig själv försvinner snart, jag försöker ta vara på dom 2 veckorna vi har kvar tillsammans, jag försöker intala mig själv att vi kommer att ses ändå, men det kommer inte vara på samma sätt. Jag vill ha dom vid min sida för alltid.


Jag förstår inte, hur ska jag få alla andra att förstå då?


Det bränner i halsen, jag försöker stoppa tårarna men det går inte. Jag bara väntar på att den dagen ska komma i skolan då jag släpper allt och åker hem...


When you feel so tired but you can't sleep <3


Lyckopiller <3     



Av Elin - 17 maj 2010 23:02

Dagarna går så fort och nu är det måndag igen....typ 3dje gången i rad som jag har hoppat stallet pgr av skolan, yey.


Var iaf ledig idag men kom till skolan vid 0930,  pluggade nästan hela dagen och åkte hem vid 15. Åt mat och chillade lite sedan vid 1830 träffade jag S i Vällingby-vi chillad ett tag, tog en fika och pratade. Kommer sakna henne så enormt när hon flyttar!


Kom väl hem vid 2130 och duschade, har pluggat religion hela kvällen och letat jobb. Hittade ett perfekt i kallhäll-hoppas hoppas hoppas!!


Nu ska jag kolla klart på TV, läsa igenom anteckningarna och sedan släcka lampan.


Ha en bra natt <3


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards