lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Elin - 24 maj 2010 22:54

Heeeej!!


Är allt bra med er? Med mig är det väl okej...jag lever och det är ju bra haha.


Hade engelskalektion på morgonen-gjorde inget speciellt förutom att ha betygsnack, jag kommer få G YEEEYY!! Snacka om att det var en bra start på dagen!!


Sen har jag bara chillat i skolan, lämnade in en uppgift till T, hade religionsprov-gick tyvärr åt pipsvängen så där blir det ig, men jag kollade med syon och hon sa att det inte gjorde något utan det var bara att köra på! haha.


Kom hem vid 15 och det var bara och äta sedan titta lite på TV och vidare till bussen. Var i stallet tills 1930, blev tvingad av Å att vara med på tävlingen den 12:te....kommer fan skämma ut mig för så väl känner jag mig själv att jag vet att jag kommer glömma bort programmet. Längtar inte!!


Har bestämt mig nu. Jag orkar inte jaga dig, du får jaga mig....det vi hade betydde allt för mig men nu känns det som bortblåst, trodde att våran vänskap skulle hålla längre men jag hade tyvärr fel. Jag älskar dig men orkar inte vänta på dig...hör av dig när du kan. <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 24 maj 2010 21:06

"Det kan jag säga till dig någon gång när det bara är vi två."

Sagt av mig till I


Dagens roliga händelse:

A: Dagens överraskning!

*öppnar en porrsida*

(Han gör det inte med flit)


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards