lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Elin - 30 maj 2010 22:55

Har inte hänt så mycket idag, kollat på Carolas jubileumsshow för 258935694769 gången hahaha och längtat ihjäl mig till den 6 juni!! Kommer bli så grymt!!!!


Har inte gjort så mycket mer, städat och slappat. Mitt knä har börjat larva sig igen så det är svullet och har gjort något med min rygg så jag har ont. Men jag hoppas det går över tills på torsdag.


Läste precis Katrin Zytomierskas blogg hon är bara så sköön asså när hon berättar hur förlossningen gick och allt annat!!! xD Gå in och läs vettja!


Nää nu ska jag gå och borsta tänderna tror jag :P


puss på rumpan <3


Lyckopiller <3     





Av Elin - 30 maj 2010 18:02

Jag tycker så synd om henne, jag är tom på känslor. Att det finns människor som är så kalla, som bara förstör. Det som är värst är att det är mot henne-hon är en av dom härligaste personerna jag vet och det sista jag vill är att se henne ledsen. Men jag vet att hon är en sån här positiv person och jag hoppas att hon inte har glömt det för annars påminner jag henne varje dag vilken underbar person hon är!


Lyckopiller <3     



Av Elin - 30 maj 2010 00:37

Är över och vinnaren blev tyskland, en jättebra låt tycker jag! Men gladast är jag för att frankrike och uk måste kvala nästa år!!! YEEEY Brukar alltid ha så usla låtar så dom kan gott kvala!!! Nästa år skickar vi någon som vi tror kan vinna inte bara någon som är bra, det räcker inte. Sverige måste väl lära sig det någon gång :P.


Årets vinnare, ett stort grattis Lena!!:


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards