lyckopillerelin

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 23:26

Men gud, jag har ju glömt att skriva om dagen. Inte för att det är något speciellt som har hänt men. 


Har slappat galet idag, bara tittat på tv och suttit framför datorn. Skulle åka till stallet men skippade det för jag hade så ont i ryggen. Juste! soc ringde mig idag och jag ska dit om exakt en vecka klockan 2 för intervju....någon som hittar till östermalms stadsdelsförvaltning? hehe....jag är totalt lost i stora staden.


Har försökt att leta reda på bra bloggar att följa och jag har hittat två som är prio 1 nu och det är Katrin Zytomierskas blogg (klicka på namnen så kommer ni till deras bloggar) som är så gaalet bra och sen är det Gabriel Fors blogg. Jag hittar inga andra bra. Försökte mig på Carolina Gynning men jag förstod mig inte riktigt på den, det är mest bilder-jag vill ha mera text i en blogg :P. Jag hatar alla dom här kissie, dissie (stavning), amanda var det mm. Dom stör jag mig bara på, brukar titta in ibland men förstår dom helt enkelt inte.


Någon som kan tipsa om några bra bloggar? :P


puss och gonatt


Lyckopiller <3     

Av Elin - 31 maj 2010 22:58

Gå in och läs här så garanterar jag dagens skratt! xD


Lyckopiller <3      

Av Elin - 31 maj 2010 20:31

Nu börjar jag inse att allt är slut på torsdag....det är tråkigt. kommer faktiskt sakna Didaktus Jakobsberg :(


Lyckopiller <3      

Av Elin - 31 maj 2010 11:34

Lyssna på hela! Jag känner igen mig så jävla väl när hon berättar om hur stark hon var mm.



Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards