lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Elin - 4 juni 2010 23:11

Herregud vad ont i kroppen jag har! Vad gjorde jag igår egentligen!? :O 


Kom hem vid 0330  igår och deckade i sängen direkt! sov till 11då klockan ringde men var så grymt trött. Cillade ett tag och vid 13 så kom L över och åt lunch med mig hihi, fick studentpresent oxå :P. Vi har fixat min TV så nu är den på plats och jag kan somna gott till den varje natt :P.


Har inte hänt så mycket mera....har bara tagit det lugnt :P. Imorgon bitti ska jag rida-har ingen lust alls! Ska nog stryka mig från tävlingen den 12te för det känns så onödigt att vara med.


Nu ska jag försöka ladda upp bilder på fb sedan blir det till att släcka lampan.


natti   

  

Av Elin - 4 juni 2010 11:18

Nä är det gjort, nu är den jobbigaste, underbaraste och längsta dagen över i mitt liv. Slut, FAN!


Vill göra om det igen och igen och igen, men det värsta är att jag nästan börjar gråta när jag tänker på det haha. Men fyfan vilken underbar dag det blev asså! Jag, S, C och V gick upp vid 0230 för att locka våra hår och fixa oss inför dagen. Fick skjuts av B till sumpan och så mötte vi upp K och vidare till skolan. Väl där så hade vi champangefrukost i solen, supermysigt!


Vi tog studentkort, chillade, åt lunch och bara drack och hade det kul sen vid 1300 så gällde det! När vi stod där i kö med våran klass först och såg I så kunde jag inte hålla mig längre, shit vad jag grät! Kände mig som ett litet barn som grät i mammas famn nästan hahahaha.


Utspringet gick kalasbra, blev mycket tårar och kramar men det hör nog till haha. Flaket var askul, förutom att jag var så kissnödig i slutet så jag typ dog :P. Mottagningen var jättelyckad den oxå, många kom och jag hade det jättekul! <3


Vid 22 tog mötte jag tjejerna på tåget och vi åkte vidare till chaplins efter lite om och men. Jag drack och jag drack och jag.....ja, drack haha. Men kul som fan var det! V och jag dygnade eftersom hennes föräldrar kom och hämtade oss vid 3 :P.

Bilder kommer, måste få plats emd alla på datan först haha :P.




  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards