lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Elin - 5 juni 2010 22:38

När jag hade kommit hem ifrån stallet så duschade jag och sedan chillade jag lite i soffan....det slutade med att jag somnade och vaknade med ett ryck när P kom hem haha. Jag har varit så gryymt trött idag helt sjukt!!


Jag kan fortfarande inte förstå att tiden på Didaktus Jakobsberg är över, det är så sorgligt! Jag saknar redan klassen så grymt mycket och alla lärare. Det är över, jag är arbetslös men jag hoppas att vi kommer ses snart och jag hoppas verkligen att jag kommer träffa mina älsklingar så snart som möjligt!!!


Nu ska jag sätta mig i sängen och kolla på TV och kolla runt lite på bloggar.


gonatt, imorgon ska jag vara på skansen hela dagen och fira nationaldagen-sätt på 4an klockan 19 imorgonkväll så kanske jag kommer i bild haha :P


puss


  

Av Elin - 5 juni 2010 16:11

Red istället för R imorse på Halla. Var jättetrött så det gick inte alls så bra, till och med Å frågade vad det var eftersom jag var så tyst och såg så arg ut haha. Jag ångrade att jag inte berättade hela sanningen det kanske blir bättre om hon vet.


Men iallafall. Började med lite tempoväxlingar och det gick väl ok, när vi hade värmt upp dom lite i trav så red vi på hörnlinjen och gjorde skänkelvikningar, vänster kändes bättre för på något konstigt sätt så kunde jag hålla emot lättare så hon flyttade sig. Det var inte mycket men bättre än ingenting. 


Galopperade lite på volterna och i höger så bröt hon av lite för mycket och jag kom inte riktigt åt med skänkeln så där gav jag upp. I vänster så kändes det som om jag kämpade liite mer iallafall och då jobbade jag mera med att försöka ställa henne lite bättre, det gick lite fort i galoppen ett tag men jag tog tillbaka lite och så blev det bättre.


I slutet så gick det inte så bra heller, hon sprang mest men några gånger så sänkte hon sig, fast jag lyckades inte hålle henne där nere så långe tyvärr.


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards