lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Elin - 7 juni 2010 23:40


  

Av Elin - 7 juni 2010 22:22

Jag ångrar mig, jag ångrar mig så jävla mycket för det jag gjorde. Nu är det gjort och jag kommer få ett helvete nu i början. Jag gråter hela tiden, jag vill skrika ut allt för jag vet inte hur jag ska få ur mig allt annars. Jag kan inte förklara för folk utan blir bara frustrerad. Det gör ont i hjärtat hela tiden och det är det ända jag tänker på nu förtiden....nästan.


You came into my life, walked right into my heart.


E följde med mig på arbetsintervju idag trevligt trecligt, har skrivit på alla papper så nu är det bara att börja jobba :D.


När jag kom hem så chillade jag lite sedan åkte familjen till waxholm för att fira mormor som fyllde pensionär haha. Kom hem vid 2130, tittade lite på TV (görs fortfarande xD). Ska snart borsta tänderna och gå och lägga mig, eller gråta.....så allt kommer ut.


Åkte förbi stallet innan waxholm oxå för att stryka mig från tävlingen på lördag, alla tror att jag bangar men jag pallar inte förklara för varenda människa hur det ligger till. Jag hoppas att det blir bättre till Pärlby bara. Annars så hoppas jag att A stöttar mig.


Jag älskar hästar över allt annat på jorden, men jag känner mig så splittrad. Vet inte vad jag ska göra. Sluta ellet inte? Fan jag hatar det här.


  


Av Elin - 7 juni 2010 10:41

Jag trodde inte att saknaden kunde göra så ont. Jag visste inte att saknaden hade en sån kraft, en kraft att få en och känna sig så ledsen. Jag har aldrig varit så glad och ledsen på samma gång och jag kan inte bestämma hur jag ska må. Det här är bland det konstigaste jag har varit med om. Jag vill göra om det om och om igen men jag vill inte lämna någon, det gör för ont och jag undrar hur länge det kommer kännas så här.


Jag tror inte någon förstår riktigt hur jag känner, för vissa har betytt så mycket för mig och nu är dom inte i mitt liv längre och det är så jävla jobbigt.


bajs 


  



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards