lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Elin - 11 juni 2010 23:39

Efter att ha fått sovit ganska länge dom senaste dagarna så var 0815 i ottan för mig. Men iallafall, gick upp då, sedan mötte jag E vid jakan och vi gick till skolan...kände då som om vi hade haft typ påsklov och man var back on track igen hahaha. Pratade en hel del med Å och M-sedan fick jag en stooooor kram av I...så nu är jag tillbaka på ruta ett igen....varför gör jag det så svårt för mig för!?


Efter skolan så gick vi ner till centrum för att handla lite presenter och dricka....sedan åkte jag vidare till stallet. Var väl där vid 12, M,K och jag bytte om sedan blev vi upptagna med att bära stockar och skit till tävlingen imorgon med Å. Efter några timmar med en hel del slit så var vi klara. Vi alla var trötta och skitiga...då slappade vi en stund sedan åkte jag hem.


När jag kommit hem så duschade jag av mig lite snabbt och sedan var det dags att åka till Ls studentmottagning, tänk nu är studenttiden slut-over-aldrig mera! Helt sjukt vad fort det har gått. Nu har vi alla tagit studenten...nästan haha.


Hade det jättetrevligt hos L och vi alla åkte hem vid kanske 2230, väntade på bussen och kom hem vid 2315. Nu är jag lite trött så ska nog släcka lampan och kolla om det är något på TV som jag kan somna till...blir väl P3 som vanligt haha.


See u <3


  


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards