lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Elin - 12 juni 2010 23:59

Har det varit hela dagen idag, regn och rusk!


Mamma och jag åkte och handlade lite under dagen, åkte till hööks för att byta mina ridhandskar óch kom hem ed 2 par nya så grymt sköna!!! (a). Har verkligen gått in för det här med att flytta hemifrån så gick in på cervera och pekade på allt jag vill ha xD.


När vi kom hem på eftermiddagen så slappade jag bara och har gjort hela kvällen :).


Imorgon är det stallet som gäller....får se hur det slutar haha.


Nu ska jag kolla på TV.


Gonatt <3


  

Av Elin - 12 juni 2010 21:24

Jag gråter för sorg, jag gråter för lycka, för besvikelse, för förvirring, kompisar, stallet, livet...


Jag klarar inte det här mer, det är påfrestande att gråta hela tiden. Det går inte att förklara-då gråter jag.


Hur ska jag klara det här? Har ni något tips på hur man kan stänga av känslor och tankar? Det kanske blir lättare då...


  





Av Elin - 12 juni 2010 19:41

Nu tycker jag att det har blivit väldigt tråkigt att blogga eftersom ingen kommenterar längre! :( 


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards