lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Elin - 17 juni 2010 22:44

Blev barbacka på Halla idag. Sista gången för terminen så jag, E och S gjorde en packt om att vi skulle rida barbacka haha.


Det var jättekul faktist! Det är när man rider barbacka som man inser att man inte är så vältränad som man tror haha fan oxå! Men jag travade lite och försökte få henne att gå lite fint på ängen och man känner sig så grymt duktig när hästen går fint och i bra takt fast efteråt så inser man ju att det är gräset som lockar hahaha. Sen så betade vi dom oxå såklart! Storhästgruppen kom och drog med sig halva gruppen när dom blev rädda för en hund och en cykel så det kom ett gäng galopperande storhästar mot oss och en av våra ryttare åkte av, dom kom bara och förstörde haha.


Men, en rolig lektion var det. Nu är det bara 4 avslutningar kvar typ....äntligen! Sen är det Pärlby astt längta efter! <3


    

Av Elin - 17 juni 2010 13:09

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KAJSA PÅ 19-ÅRSDAGEN!! <333


  


  

Av Elin - 17 juni 2010 11:44


Älskar denna kommentar!!!!

  


  

Av Elin - 17 juni 2010 00:42

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- landet,pärlby

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- på bryggan eller i vattnet med G och åker över och käkar glass eller nått på kvällen

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- korv, fläskkaré

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- jobba, landet, pärlby, rida, göteborg

5. Dina bästa sommarfärger?
- vit, rosa och blått

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommar (regn någon gång under dagen), Allsång på skansen

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- härliga sommardagar på landet, utflykter

8. Havet, sjön eller poolen?
- havet! Beror på vems pool haha (inte badhus!)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Isglass om det är varmt

10. Vart går din drömsemester?

- Oj, utomlands men det spelar ingen roll, bara jag får med mig ett härligt gäng med kompisar som jag trivs med


  


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards